اعتبار اختصاص یافته برای نظافت معابرشهر یاسوج

معاون توسعه و منابع انسانی شهرداری یاسوج گفت: اعتبار اختصاص یافته برای نظافت معابر در شهر یاسوج نسبت به سال گذشته ۲۶ درصد افزایش یافته است.
کد خبر: ۳۰۹۴۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵ 09 October 2016
به گزارش خبرنگار مهر، هیبت‌الله عبدی‌زاده ظهر شنبه در جمع مدیران حوزه خدمات شهری یاسوج افزود: در سال جاری ۶۵ میلیارد ریال اعتبار برای نظافت، رفت و روب معابر شهری یاسوج اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه ۲۴۰ پاکبان نظافت معابر شهری یاسوج را برعهده دارند، افزود: روزانه ۱۲۰ تن انواع زباله در شهر یاسوج تولید می‌شود.

عبدی زاده اظهار داشت: در راستای کاهش تولید زباله باید در استان فرهنگ‌سازی مناسب در خانواده‌ها، مدارس و توسط رسانه‌ها انجام شود.

شهردار یاسوج نیز در این نشست با اشاره به برنامه های شهرداری یاسوج در ماه محرم گفت: ۵۰ پاکبان در مسیر دسته‌های عزاداری شهر یاسوج جمع‌آوری و نظافت معابر را بر عهده دارند.

محمدعلی جاوید آماده‌سازی فضای عمومی شهر با استفاده از پرچم و بنرهایی با موضوع عاشورا و قیام اباعبدالله (ع) و پیام‌های فرهنگی را از جمله فعالیتهای شهرداری عنوان کرد.

وی بیان کرد: ایستگاههای آتش‌نشانی نیز تا ایام تاسوعا و عاشورای حسینی همه در حالت آماده‌باش هستند.

جاوید تصریح کرد: در گلزار شهدای شهر یاسوج نیز با حضور مداحان استانی مراسم عزاداری تا پایان روز عاشورا توسط شهرداری یاسوج برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار