جلسه استاندار خوزستان با اعضای شرکت روسی در زمینه سرمایه گذاری و ساخت فرودگاه

هیات روسی با همراهی نماینده ریاست جمهوری در جلسه شرکت نمود .
کد خبر: ۳۰۸۲۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۶ 07 October 2016
 این جلسه صبح جمعه برگزار شد. این شرکت در زمینه ساخت فرودگاه جدید اهواز با حضور در اهواز ضمن بازدید از محل ساخت فرودگاه شرایط حضور در این‌پروژه را بررسی میکند. 
هیات روسی  با همراهی نماینده ریاست جمهوری در جلسه شرکت نمود . دکتر شریعتی استاندار خوزستان ضمن خیرمقدم به هیات مذکور با بیان تعاملات اقتصادی،صنعتی و فرهنگی میان دولت ایران و روسیه خصوصا در دوره اخیر و حمایت این کشور از مواضع حق طلبانه ایران را قابل تقدیر دانست و آنرا فرصتی برای گسترش زمینه تعامل و همکاری دانست.  
استان خوزستان قبلا از توان فنی شرکت های روسی برای ساخت نیروگاه تولید برق رامین بهره برده است و این نیروگاه در شبکه برق کشور به تولید برق می پردازد. 
در حال حاضر هم نیروگاه دوم سد دز توسط وزارت نیرو بصورت فاینانس در حال عقد قرار داد است که در این زمینه شرکت های روسی نقش فعالی دارند .
استاندار خوزستان با اشاره به ظرفیت های نفتی غرب کارون و در حوزه پتروشیمی از آمادگی این استان برای پذیرش سرمایه ها خبر داد.
استاندار با اشاره به قرارداد های سرمایه گذاری در حوزه نفتی آزادگان به میزان ۲/۵میلیارد دلار باعث ایجاد بازار بزرگ صنعتی و اقتصادی می شود که نیاز استان را به یک فرودگاه بزرگ بین المللی را ضروری نشان می دهد. 
 استاندار خوزستان در ادامه گفت؛:علاوه بر آن آمادگی داریم در پروژه آزاد راه اهواز اندیمشک و خوزستان به فارس و راه آهن اهواز -ایذه -شهرکرد نیز به عقد قرار داد blt سرمایه گذار جذب کنیم
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار