ساخت خانه بهداشت در روستای حصار دیلم

عملیات اجرایی احداث خانه بهداشت روستای حصار از توابع شهرستان دیلم به همت خیر حاج حسین خدری روز دوشنبه درآیینی با حضور مسوولان این شهرستان آغاز شد.
کد خبر: ۳۰۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰ 04 May 2015
تابناک بوشهر: معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دیلم دراین آیین با اشاره به سیاست های دولت تدبیر و امید دراجرای طرح تحول سلامت، گفت: با گذشت یک سال از اجرای طرح تحول سلامت کمتر خانواده ای را می توان یافت که از خدمات این طرح استفاده نکرده باشد و رضایت عمومی ازاین طرح را می توان در گوشه و کنار از زبان مردم شنید.

کریم علی حسنی افزود: یکی از شاخص های مهم در توسعه یافتگی هر جامعه، پیشرفت در زمینه بهداشت و درمان است و هر مقدار این شاخص رشد بهتری نشان دهد نمودی از پیشرفت و توسعه در آن جامعه است.

وی به مشارکت مردم در امر بهداشت و درمان اشاره کرد و گفت: خیرین این شهرستان همگام با دولت در عرصه بهداشت و درمان خدمات ارزنده ای ارایه کرده و دراین ارتباط یک خیر این منطقه با حرکتی ارزشمند احداث خانه بهداشت در روستای حصار را تقبل کرده است.

رییس شبکه بهداشت ودرمان دیلم هم گفت: این شهرستان یکی از شهرستان های پیشرو در امر جذب کمک های مردمی درعرصه بهداشت و درمان است که پروژه خیر ساز خانه بهداشت روستای حصار یکی از آنها است.

عبدالحسین ناصری افزود: این پروژه به همت خیر حاج حسین خدری احداث خواهد شد و طبق برنامه زمانبندی شده در هفته دولت سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

وی گفت: ساختمان خانه بهداشت حصار با توجه به کمبود فضای فیزیکی برای ارایه خدمات بهداشتی و درمانی و فرسوده بودن بنا نیاز به بازسازی داشت که هم اینک مراحل زیر سازی این بنا و همت این خیر در دست اجراست.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار