فراهم شدن بسترهای اعزام زائران در اربعین حسینی از البرز

کد خبر: ۳۰۶۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹ 03 October 2016


معاون سیاسی،‌ امنیتی و اجتماعی استاندار البرز از فراهم شدن بسترهای لازم برای اعزام زائران حسینی همزمان با اربعین حسینی از این استان خبر داد.

فتح‌الله حقیقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: ترویج و نهادینه کردن فرهنگ حسینی و تبیین قیام عاشورا و نهضت حسینی از مهمترین مسائلی است که باید به درستی به آن توجه شود.

وی ادامه داد: در این راستا در اربعین حسینی زائران از این استان به کربلای معلی اعزام می‌شوند.

معاون سیاسی استاندار البرز با بیان اینکه بسترهای این اعزام از استان البرز فراهم است، افزود: سهم دستگاه‌های استان نیز برای ارائه خدمات به زائران باید مشخص شود.

حقیقی تأکید کرد: در این راستا بسترهای اعزام هزاران زائر برای سفر به کربلای معلی پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: اسکان زائران در نقاط مرزی کشور و در نجف و کربلا، تغذیه زائران اربعین، ساماندهی موکب‌ها، اطلاع‌رسانی و تبلیغات، ارتباطات، امنیت زائران، موضوع بهداشت و درمان و بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی از مهمترین موضوعاتی است که باید بسیار به آن توجه داشت.

معاون سیاسی استاندار البرز خاطرنشان کرد: برای ارائه خدمات درست و دقیق به زائران باید از ظرفیت تمامی دستگاه‌های اجرایی و خدماتی استفاده کرد تا سفر زائران بدون هیچ مشکلی به جلو برود.

حقیقی تأکید کرد: البته برای پربار شدن نوع خدمات به زائران از ظرفیت‌های خیران نیز در این مهم استفاده خواهد شد تا شاهد باشکوه برگزار شدن این سفر معنوی باشیم.

به گفته وی امسال استان البرز برای اعزام زائران به کربلا سهمیه‌ای 30 هزار نفری را دارد.

معاون سیاسی استاندار البرز در ادامه سخنان خود از فعال شدن 14 کمیته برای خدمت رسانی به زائران خبر داد
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار