جشن عاطفه در دو مرحله در استان برگزار شد

جشن عاطفه ها با شعار مهر در انتظار همدلی امسال در 2 مرحله برگزار شد که در مرحله نخست کمک های مردمی و عمومی به صورت نقدی و غیر نقدی در25 شهریورماه و به ارزش ریالی بیش از یک میلیارد و 880 میلیون ریال در سراسر استان برای کمک به دانش آموزان محروم اجرا شد و مرحله دوم یا دانش آموزی آن نیز از امروز در مدارس استان در حال برگزاری است.
کد خبر: ۳۰۴۹۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۰ 01 October 2016
به گزارش تابناک ایلام ؛ ضیا رضایی روز شنبه اظهار کرد: در این مرحله 70 هزار پاکت بین دانش آموزان توزیع شده و آنها می توانند کمک های نقدی خود را به پایگاه های مستقر در مدارس تحویل دهند و کل عواید حاصل از مشارکت دانش آموزان در این جشن توسط آموزش و پرورش پس از جمع آوری در کمترین زمان ممکن بین دانش آموزان نیازمند سراسر استان ایلام توزیع خواهد کرد.

رضایی اعلام کرد: جشن عاطفه ها با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان دانش آموزی، صدا و سیما و بسیج مستضعفین برگزار می شود و از عموم مردم و اولیای دانش آموزان خواست در این کار نیک مشارکت کنند.

در حال حاضر حدود 60 هزار نفر در استان ایلام از خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) برخوردار هستند که از این تعداد نزدیک به شش هزار نفر آنان را دانش آموزان تشکیل می دهند./م
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار