مسؤول کانون سیدالشهدا(ع) سازمان بسیج رسانه قزوین:

اصحاب رسانه صریح و صادق عمل کنند

مسؤول کانون سیدالشهدا(ع) سازمان بسیج رسانه استان قزوین گفت: رسانه‌ها باید صریح و صادق عمل کنند چراکه شفاف‌سازی در جامعه یکی از مصادیق بارز امر به معروف و نهی از منکر است.
کد خبر: ۲۹۶۲۸۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۹ 14 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، علیرضا ضرغامی در نشست تخصصی اخلاق و رسانه که بعد از ظهر امروز با حضور اعضای سازمان بسیج رسانه استان قزوین صورت گرفت، اظهار داشت: رسانه‌ها باید صریح و صادق عمل کنند چراکه شفاف‌سازی در جامعه یکی از مصادیق بارز امر به معروف و نهی از منکر است.

وی ادامه داد: امروز با هجمه دشمن و توطئه‌های آن در کشور می‌طلبد اصحاب رسانه با قلم و رسالت خود حافظ آرمان‌های امام(ره) و رهبری باشند و برای اعتلای کشور تلاش کنند.

مسؤول کانون سیدالشهدا(ع) سازمان بسیج رسانه استان قزوین با بیان اینکه خروجی کار خبرنگاران باید مصداق بارز امر به معروف و نهی از منکر باشد، اضافه کرد: نظارت بر عملکردها از طریق شفاف‌سازی، رسالت خبرنگاران را تشکیل می‌دهد.

ضرغامی یادآور شد: اصحاب رسانه با هوشیاری و ذکاوت خود باید در حفظ آبروی مردم و نظام و همچنین افشای توطئه‌های دشمنان تلاش کنند تا آفات جامعه ریشه‌کن شود.

این مسؤول مطرح کرد: امروز فساد در مسیر حرکت مسؤولان نظام و جامعه مشاهده می‌شود که این خود تهدید بزرگی برای انقلاب اسلامی است.

مسؤول کانون سیدالشهدا(ع) سازمان بسیج رسانه استان قزوین عنوان کرد: بصیرت‌افزایی در آگاهی و اطلاع‌رسانی نقش بسزایی ایفا می‌کند چراکه روشنگری و شفاف‌سازی یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها و تأکیدات مقام معظم رهبری در این زمینه است.

ضرغامی با اشاره به اخلاق رسانه‌ای تصریح کرد: انتشار هرگونه اخبار کذب می‌تواند مردم را به سوی ناهنجاری سوق دهد که در این زمینه اصحاب رسانه باید در مسیر درست حرکت کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار