مجمع مشورتی استان یزد اعلام موجودیت کرد

مجمع مشورتی استان یزد باحضور حامیان دولت اعلام موجودیت کرد.
کد خبر: ۲۹۶۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸ 30 April 2015
به گزارش تابناک یزد، مجمع مشورتی استان یزد باحضور حامیان دولت و جمعی از مدیران دولت تدبیر و امید برگزار شد.
دکتر محمد دهستانی رئیس ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که با حکم دکتر محمد باقر نوبخت بعنوان رئیس این مجمع در استان یزد منصوب شده، طی سخنانی گفت: بمنظور توسعه همه جانبه کشور و بهره گیری از نخبگان خارج از دولت، مجمع مشورتی استان یزد تشکیل و این مجمع پیشنهادات خود را در خصوص مسائل مختلف استان به مسئولان استانی و کشوری ارائه خواهد کرد.
وی افزود: این مجمع، شورایی تخصصی و غیر سیاسی است و در مباحث خود عملکرد دولت را در مسائل مختلف بررسی و پیشنهادات خود را بمنظور بهبود امور ارائه خواهد کرد.
دهستانی گفت: مجمع در مرحله اول 19 نفر عضو دارد و به تدریج در استان یزد به 180 نفر خواهد رسید.
رئیس مجمع مشورتی استان یزد اضافه کرد این افراد در سه کمیته اقتصادی و بازرگانی، عمرانی و فرهنگی و اجتماعی سازماندهی خواهند شد.
مسئول حزب اعتدال و توسعه در استان یزد همچنین ابراز امیدواری کرد تا مذاکرات هسته ای به نتیجه برسد و آنچه صلاح ملت ایران است، رخ دهد.
محمد رضا علمدار یزدی قائم مقام ستاد حجت الاسلام و المسلمین روحانی در انتخابات و مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان یزد در این مراسم با بیان برخی از وظایف این مجمع گفت: مجمع آیین نامه ی 6 صفحه ای دارد و هماهنگی برای برگزاری هرچه بهتر سفر رئیس جمهور به یزد یکی از دیگر از وظایف آن است.
وی افزود: دکتر دهستانی همچنین از سوی دکتر نوبخت بعنوان عضو شورای توسعه و برنامه ریزی استان یزد منصوب شده و مجمع مشورتی در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ها حضور خواهد داشت.
این مراسم عصر امروز و باحضور جمعی از حامیان دولت و برخی از مدیران کل نظیر ورزش و جوانان، امور روستایی استانداری یزد و ... برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار