شهيدان فاجعه منا، قربانيان جاهليت مدرن شجره ملعونه سعودي

فرمانده انتظامي استان قزوين شهداي حادثه خونين فاجعه منا را قرباني حاکميت بي کفايت و تفکر جاهليت مدرن شجره ملعونه سعودي دانست.
کد خبر: ۲۹۴۷۴۸
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۸ 11 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، سردار "مهدي محمودي" طي بيانيه اي ضمن تبريک عيد سعيد قربان حادثه خونين منا را تسليت گفت.
در اين بيانيه آمده است:
عيد قربان نمادي است از ايثارگري حضرت ابراهيم - عليه السلام - و اين ايثار و گذشت، مقدمه اي براي پيمودن راه تعالي و رسيدن به مقام رضاي الهي است.
طبق فرمايشات مقام معظم رهبري (مد ظله العالي) گذشت و ايثار، نقطه اصلي همه امتحان هاي الهي است و در فداکاري، گاهي گذشت از مال، گاهي عبور از مشکلات و تمايلات نفساني، گاهي گذشت از جان و گاهي نيز گذشت از عزيزان مطرح است.
از دست رفتن عزيزان ما در حادثه خونين فاجعه منا از يک سو بر اثر بي کفايتي رژيم کودک کش سعودي و از سوي ديگر حاصل تفکر جاهلي نوين و جاهليت مدرن آخر الزماني اين شجره ملعونه است که به واسطه آن عيد قربان جهان اسلام و مردم غيور ايران بزرگ، توأم با ناراحتي و عزا شد.
يکي از خدعه هاي استکبار و صهيونيسم، تبديل کردن ايام سعيد و مناسبت هاي بارز اسلامي به عزاداري و انحراف افکار مسلمانان از ماهيت اصلي و الهي مناسبت هايشان بوده و حتي در تلاش اند تا هويت و ريشه اعتقادات ديني و اسلام ناب محمدي که ستون سعادت دنيوي و اخروي بشريت است را خشک کنند.
اميدوارم همکاران عزيزم در مجموعه انتظامي استان همانند گذشته با تحمل مشکلات و قرباني کردن تمايلات نفساني در راه رسيدن به آرمان ها از همه امتحان هاي الهي سربلند بيرون آمده و ضمن ناکام گذاشتن دشمنان با شتاب بيشتري مسير تعالي و عروج به مدارج عاليه را طي کنند.

فرمانده انتظامي استان قزوين
سرتيپ دوم پاسدار مهدي محمودي
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار