درخواست های مردم فارس از رئیس جمهور؛دو ماهه پاسخ داده می شود

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: تمام موارد مطرح شده مردم استان فارس با سامانه سامد که با شماره تلفن ۱۱۱ مردم با آن در میان گذاشتند تا دو ماه آینده بررسی و پاسخ داده می‌شود.
کد خبر: ۲۹۱۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۸ 29 April 2015

تابناک فارس به نقل از تسنیم: محمدشریعتمداری عصر امروز در مراسم افتتاحیه سامانه سامد ارتباط بین مردم و رئیس جمهور با اشاره به پاسخ دو ماه به این درخواست‌ها اظهار داشت: تمام این موارد در مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری بررسی و به مواردی که قابل پیگری است پاسخ داده می‌شود.

وی از توسعه سایت سامانه سامد در استان فارس نسبت به سفر قبل هیئت دولت به گیلان خبرداد و گفت: در گیلان در هر شیفت 200 نفر پاسخگوی مردم بودند و این در حالی است که سفر شانزدهم هیئت دولت به استان فارس برای نخستین بار مرکز ارتباطات مردمی توسعه پیدا کرده و هر شیفت کاری 300 کاربر پاسخگوی در خواست‌های مردم است.

شریعتمداری با بیان اینکه از ساعت 8 صبح تا ساعت 15 امروز 30 هزار و 93 مورد ثبت شده است تصریح کرد: بیشترین موارد مطرح شده درخواست‌های مالی است و پس از آن شکایت و انتقاد در جایگاه‌های دوم و سوم هستند.

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت : در خواست مساعدت مالی 35 درصد،وام و تسهیلات بانکی 23.5 درصد ،اشتغال 9.5 درصد، زمین و مسکن 5.9دهم درصد،دارو و درمان 4.7 درصد از در خواست‌های مردمی را تشکیل می‌دهند.

شریعتمداری خاطرنشان کرد: دولت خود را خادم ملت می‌داند و در سالی که به نام همدلی و همزبانی نامگذاری شده است توجه به مطالبات مردمی بیش از پیش مورد توجه قرار می‌‌گیرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار