دولت یازدهم میراث دار 77 هزار پروژه نیمه تمام

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی وگردشگری گفت: دولت یازدهم میراث دار 77 هزار پروژه نیمه تمام با نیاز اعتباری بالغ بر 480 هزار میلیارد تومان است .
کد خبر: ۲۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۴ 04 February 2015
مسعود سلطانی فرˈ عصر چهارشبنه در جلسه شورای اداری شهرستان خمینی شهر با اشاره به پروژه و طرحهای نیمه کاره زیادی که توسط دولتهای گذشته کلنگ خورده است گفت: بیشتر پروژه های نیمه تمام و به زمین مانده بدون مطالعه و کارشناسی بوده است .

سلطانی فر تاکید کرد: رئیس جمهوری تاکید دارند که هیات دولت روی طرحهای نیمه تمام تمرکز کند تا این طرحها تکمیل و به بار بنشیند .

سلطانی فر با تاکید براینکه از ماهها قبل از سفرهای استانی ، مسائل و مشکلات هر استان و شهرستان مورد بررسی قرار می گیرد افزود: در جلسات ویژه استان اصفهان، 4 محور تامین آب استان، مشکلات حوزه کشاورزی، بهداشت و درمان و رونق گردشگری در اولویت اقدامات سفر استانی رئیس جمهور قرار دارد .

رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور با تاکید براینکه بررسی مشکلات گردشگردی و میراث فرهنگی در اولویت مصوبات هیات دولت قرار دارد گفت: صنعت گردشگری یکی از فعالترین بخشهای در آمدی استان اصفهان است و دولت نگاهی وِیژه به این بخش دارد .

سلطانی فر اعلام کرد: با دستور شخص رئیس جمهور اعتبارات خیلی خوبی برای مرمت وبازسازی اماکن و آثار تاریخی ومیراث فرهنگی در نظرگرفته شده و به دستور رئیس جمهورمقرر شد از تسهیلات بانکی کشور برای حمایت از صنعت گردشگری شهرهای استان اصفهان به غیر مرکز استان استفاده کنیم .
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار