اعلام احکام بازیکنان خاطی پرسپولیس

رییس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال از صدور حکم محمدرضا خانزاده و سوشا مکانی خبر داد و گفت: طبق رای صادره خانزاده به مدت 9 ماه از حضور در فوتبال ایران محروم و مکانی نیز به پرداخت پنج میلیون تومان جزای نقدی و سه جلسه محرومیت تعلیقی محکوم شد.
کد خبر: ۲۹۱۱۱
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۹ 28 April 2015

علی اکبر محمدزاده عصر سه شنبه درباره پرونده تخلف اخلاقی خانزاده و مکانی دو بازیکن پرسپولیس تهران گفت: بازیکنان خاطی، امروز در کمیته اخلاق حاضر شدند و دفاعیات و توضیحات خود را ارایه کردند.

این مقام مسئول در فدراسیون فوتبال اضافه کرد: بعد از اخذ دفاعیات خاطیان، دیوان حکمیت کمیته اخلاق وارد شور شد و حکم خود را درباره این بازیکنان صادر کرد.

محمدزاده اضافه کرد: بر اساس حکم کمیته اخلاق، خانزاده به اتهام سوء رفتار و استفاده از الفاظ رکیک نسبت به هواداران و همچنین با توجه به اظهار ندامت و پشیمانی و عذرخواهی از ملت ایران به 9 ماه محرومیت از حضور در فوتبال ایران محروم شد.

وی افزود: مکانی نیز با همین اتهام و لحاظ کردن عذرخواهی و ندامت و اینکه در فیلم منتشره از وی، مطلب خیلی شفاف نیست و تنها به هوادار حمله می کند، به پرداخت پنج میلیون تومان جزایی نقدی و سه جلسه محرومیت تعلیقی محکوم شد.

محمد زاده یادآور شد: حکم صادره از تاریخ ابلاغ رای اجرا می شود اما قابل اعتراض در کمیته استیناف است. البته قابل اعتراض بودن فعلا مانع از اجرای حکم نیست.

بعد از بازی پرسپولیس با لخویای قطر در دوحه، خانزاده و مکانی در واکنش به اعتراض هواداران پرسپولیس، با آنها درگیر شدند و از الفاظ رکیک و ناپسند استفاده کردند.

به گزارش ایرنا،ررکمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس به دنبال این اقدام، خانزاده را به کسر 30 درصد از مبلغ قرارداد و تعلیق از حضور در بازی های این تیم محکوم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار