رئیس اداره دامپزشکی بویین‌زهرا مطرح کرد

کاهش تخلفات در مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی بویین‌زهرا

رئیس اداره دامپزشکی بویین‌زهرا گفت: بازدیدهای برنامه‌ریزی شده و مستمر واحد نظارت بر بهداشت عمومی دامپزشکی بویین‌زهرا، تأثیر بسزایی در کاهش تخلفات در این شهرستان داشته است.
کد خبر: ۲۹۰۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰ 04 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، مهدی مهرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: بازدیدهای برنامه‌ریزی شده و مستمر واحد نظارت بر بهداشت عمومی دامپزشکی بویین‌زهرا، تأثیر بسزایی در کاهش تخلفات در این شهرستان داشته است.

وی ادامه داد: با توجه به بازرسی‌های کارشناسان اداره دامپزشکی شهرستان بویین‌زهرا از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی و براساس آمارهای موجود، میزان تخلفات در سطح مراکز عرضه این شهرستان کاهش داشته است.

رئیس اداره دامپزشکی بویین‌زهرا گفت: گرچه همچنان ممکن است برخی از افراد سودجو نسبت به انجام تخلفاتی از قبیل حمل و نقل غیر مجاز فرآورده‌های خام دامی و یا کشتار خارج از کشتارگاه اقدام کرده و سلامت عمومی جامعه را تهدید کند، ولی اداره دامپزشکی شهرستان بویین‌زهرا با جدیت و با تشدید نظارت‌های بهداشتی با موارد ذکر شده برخورد می‌کند.

مهرزاده از صدور حکم‌های قاطع قضایی در برخورد با متخلفان خبر داد و  مطرح کرد: در روزهای گذشته در حکم صادره برای یکی از متخلفان در عرضه فرآورده‌های خام دامی، متهم به پرداخت 17 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار