معاون سیاسی، امنیتی استانداری قزوین:

تبعیض در ارائه خدمات به مناطق روستایی در دولت یازدهم جایی ندارد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین گفت: در دولت یازدهم تبعیض در ارائه خدمات به مناطق روستایی جایی نداشته و دولت تا حد امکان در خدمات رسانی به این منطقه ها تلاش خواهد کرد.
کد خبر: ۲۹۰۲۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵ 04 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری، ایوب رحیمی در مراسم افتتاح خط انتقال و ایستگاه پمپاژ آب روستای صفرین از توابع بخش رودبار الموت غربی، افزود: توصیه کارشناسی مدیران و ماموران جهادکشاورزی در اجرای سیستم های نوین آبیاری و بهره برداری حداکثری از آب باید جدی گرفته شود و طرح و برنامه حوزه های آب و کشاورزی با همکاری و مشارکت روستائیان و بهره برداران اجرایی و عملیاتی شود.
به گفته وی، خط پمپاژ انتقال آب روستای صفرین با 15 میلیارد ریال اعتبار احداث و 3 میلیارد ریال آن نیز با همکاری و مشارکت اهالی روستا تامین شده است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین اضافه کرد: اگر مشارکت و همکاری روستاها در اجرای طرح ها بیشتر شود به طور قطع حجم بیشتری از خدمات را می توان در مناطق روستایی مشاهده کرد.
رحیمی با بیان اینکه مسائل و مشکلات روستاها باید به طور جدی و در سایه تعامل و همکاری پیگیری شود، یادآور شد: هیچ تبعیضی در ارائه خدمات به مناطق مختلف روستایی استان در دولت تدبیر و امید جایگاهی ندارد و دولتمردان نیز دارند در حد توان و امکانات خود به مناطق روستایی و ساکنان آن خدمت رسانی می کنند.
با اجرای طرح خط لوله انتقال آب به روستای صفرین از رودخانه شاهرود و آبرسانی به 80 هکتار از اراضی این ناحیه مشکل تامین آب 120 بهره بردار منطقه برطرف و زمینه توسعه آبیاری 80 هکتار از اراضی دیگر نیز فراهم می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار