10میلیاردریال درحوزه فضاهای بیمارستان هزینه شد

مدیر شبکه بهداشت و درمان ایوان گفت:در2سال اخیر 9 میلیارد و 500 میلیون ریال نیز در حوزه زیر ساختی، بهسازی و توسعه فیزیکی فضاهای بیمارستان و بخش های درمانی آن هزینه شده است.
کد خبر: ۲۸۹۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹ 02 September 2016
به گزارش تابناک ایلام؛اردشیر احمدی در نشست ترویج زایمان طبیعی اظهار کرد:در2سال اخیر 9 میلیارد و 500 میلیون ریال نیز در حوزه زیر ساختی، بهسازی و توسعه فیزیکی فضاهای بیمارستان و بخش های درمانی آن هزینه شده است.
 
وی یادآور شد: بیمارستان امام رضا (ع) ایوان با بهسازی و توسعه فضای فیزیکی بلوک زایمان شرایط لازم را برای انجام همزمان سه زایمان فراهم کرده در حالیکه این بلوک در گذشته فقط دارای یک اتاق زایمان بود.
 
احمدی هدف از برگزاری این نشست را تشویق مادران باردار به انجام زایمان طبیعی و خودداری از عمل سزارین الکتیو و ارائه گزارشی از اجرای برنامه طرح تحول نظام سلامت در این شهرستان دانست.
 
وی تاکید کرد: همه آحاد جامعه از جمله خانواده ها، متولیان فرهنگی، وعاظ و خطبا، افراد تاثیر گذار و رسانه ها باید در امر فرهنگ سازی افزایش زایمان طبیعی، سیستم بهداشت و درمان را یاری کنند.
 
به گزارش تابناک ایلام ، تعداد زایمان طبیعی رایگان در مدت اجرای طرح تحول نظام سلامت در استان ایلام که یکی از اهداف آن ترویج فرهنگ زایمان طبیعی رایگان است، 10 هزار و 545 مورد بوده در حالیکه میزان زایمان با عمل سزارین در این مدت تنها 12 هزار مورد بوده است./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار