زائران مشهدالرضا از خلخال بدرقه شدند

فرمانده سپاه خلخال گفت: 45 زائر مشهدالرضا از شهرستان خلخال راهی حرم مطهر رضوی شدند.
کد خبر: ۲۸۶۵۹۹
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۷ 29 August 2016

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از فارس، مصطفی کریمی در مراسم بدرقه کاروان زیارتی حرم امام رضا(ع) از خلخال اظهار کرد: این کاروان با تعداد 45 زائر از روستاهای خلخال از محل سپاه ناحیه خلخال برای زیارت به مشهدالرضا(ع) بدرقه شدند.

وی تصریح کرد: در این مرحله از اعزام زائران به شهر مشهد شرایط زیارت برای اولین بار مطرح بود و افرادی که تاکنون به زیارت حضرت امام رضا(ع) مشرف نشده بودند، سعادت زیارت یافتند.

فرمانده سپاه خلخال با تقدیر از همکاری اداره بهزیستی و کمیته امداد امام) شهرستان خلخال در مورد تعامل با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اعزام این کاروان به مشهد مقدس گفت: شرایط مطلوبی فراهم شده تا فرهنگ توجه به ائمه اطهار(ع) به ویژه عشق و علاقه به آستان مقدس اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در جامعه تقویت شود.

کریمی افزود: در روزهای گذشته کاروان خادمین امام رضا(ع) در شهرستان خلخال حضور داشت و موج عظیم عشق به ائمه اطهار(ع) در سطح شهر خلخال و بیمارستان خلخال در بین بیماران مشاهده شد که این دلدادگی به آستان ائمه اطهار(ع) به صورت مردمی جلوه‌گر شده به طوری که ما را بر این داشت تا این کاروان را ساماندهی و با همکاری ادارات بهزیستی و کمیته امداد امام بتوانیم زائران را امروز از خلخال به حرم مطهر امام رضا(ع) اعزام کنیم.

وی از زائران حرم مطهر امام رضا(ع) خواست تا با تعامل با مدیریت کاروان و روحانیت معزز حاضر در کاروان نهایت همراهی را برای داشتن سفری مطلوب و زیارتی به یادماندنی در مشهد به انجام برسانند.

کریمی بیان کرد: این مرحله از اعزام خانواده‌ها به مشهد پنج روز طول می‌کشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار