34 طرح کشاورزی استان یزد در هفته دولت افتتاح مي‌شود

کد خبر: ۲۸۰۱۳۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷ 18 August 2016
به گزارش تابناک یزدرئیس سازمان جهاد کشاورزی یزد حمایت از صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی را اولویت جدی استان دانست و گفت: در هفته دولت 34 طرح کشاورزی با ظرفیت اشتغال مستقیم برای 110 نفر افتتاح می‌شود.

"سید جمال سجادی‌پور"  در ادامه با اشاره به این که ارائه خدمات مختلف کشاورزی به منظور حمایت از کشاورزان اولویت اول سازمان جهاد کشاورزی استان یزد است،‌ اظهار کرد: سه طرح مرتبط با تعاون روستایی استان نيز در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

وی حمایت از طرح‌هایی که زمینه اشتغال‌زایی در روستاها را فراهم می‌کند را از دیگر اولویت‌های اجرايی جهادکشاورزی استان دانست و بیان کرد: صنایع تبدیلی و صنایع تکمیلی کشاورزی از جمله صنایعی است که بیشترین سرمایه‌گذاری را به خود اختصاص داده است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان یزد با اشاره به اختصاص بیش از 130 میلیارد ریال به صنایع تکمیلی کشاورزی در سال جاری گفت:‌ مبلغ 36 میلیارد ریال به طرح‌های تولیدات دامی استان یزد اختصاص داده شد.

سجادی ‌پور افزود: افتتاح شش طرح در زمینه افزایش تولیدات دامی، هفت طرح عمرانی در عرصه آب و خاک و 14 طرح در زمینه‌های مختلف زراعی و باغی به منظور ارتقاء روند کمی و کیفی تولیدات گیاهی استان از جمله برنامه‌های جهادکشاورزی یزد در هفته دولت است.

این مقام مسئول با اشاره به افتتاح شش واحد تولیدی در عرصه صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی در هفته دولت امسال، تصریح کرد: طرح‌های هفته دولت یزد برای 110 نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد کرده است.

سجادي‌پور در پایان با تأکید بر معرفی ظرفیت‌های زیست محیطی استان به منظور هدایت کشاورزان به سمت تولیدات محصولات گیاهی متناسب با شرایط اقلیمی موجود، خاطرنشان کرد: در حال حاضر 66 درصد سطح اراضی قابل کشت استان یزد به محصولات باغی اختصاص دارد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار