نصب المان جدید شهدا در خاکعلی

شهردار خاکعلی از نصب المان جدید شهدا در این شهر خبر داد و گفت: 12 هزار متر مربع از پیاده‌روهای این شهر سنگ‌فرش شده است.
کد خبر: ۲۷۷۵۸۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷ 14 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین، علیرضا انصاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار کرد: طی چهار ماه امسال 12 هزار متر مربع از پیاده‌روهای شهر خاکعلی با حدود 4 میلیارد ریال اعتبار سنگ‌فرش شده است.

وی افزود: طی چهار ماه امسال نسبت به خرید ماشین‌آلات مورد نیاز برای شهرداری خاکعلی از قبیل کامیون بیل‌بکهو، مینی‌لودر که 48 مورد کاربرد دارد و نیز خودروی سواری اقدام شده است.

شهردار خاکعلی با اشاره به ساماندهی نمای ورودی گلزار شهدای این شهر ادامه داد: آسفالت محوطه گلزار شهدا انجام شده و غسالخانه آرامستان شهر خاکعلی نیز بازسازی شده است.

انصاری اضافه کرد: واحد آتش‌نشانی شهرداری خاکعلی با سه نفر نیرو و یک دستگاه ماشین آتش‌نشانی به مردم این شهر و 32 روستای بخش بشاریات خدمات ارائه می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: یک دستگاه ماشین آتش‌نشانی شاید پاسخگوی شهر خاکعلی باشد ولی پاسخگوی روستاهای بخش بشاریات نیست و به یک دستگاه کامیون سنگین آتش‌نشانی نیاز داریم.

این مسؤول بیان کرد: طی مکاتبه‌ای با بخشداری بشاریات از بخشدار درخواست شده است تا در روستاها نسبت به نصب شیرهای هیدرانت اقدام شود تا در زمان حادثه و بحران از آن استفاده کرد.

شهردار خاکعلی با اشاره به بودجه 27 میلیارد ریالی این شهر افزود: تا نیمه نخست امسال 15 میلیارد ریال اعتبار شهرداری محقق شده و مابقی نیز در نیمه دوم امسال تحقق می‌یابد.

انصاری ادامه داد: تا دو هفته آینده با نظر کارشناسانه کارشناسان استانداری قزوین نسبت به ساماندهی حمل و نقل شهری خاکعلی اقدامات لازم صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در نظر داریم خطوط خاکعلی به قزوین، محمدیه و آبیک را به حمل و نقل شهر خاکعلی بیافزاییم خاطرنشان کرد: تعریض رفیوژ وسط بلوار شهر خاکعلی به طول یک هزار و 500 متر صورت می‌گیرد.

شهردار خاکعلی یادآور شد: پس از تعویض رفیوژ وسط بلوار این شهر، فضای سبز را توسعه داده و المان جدید شهدا در این بلوار نصب می‌شود.

انصاری گفت: نسبت به رفع مشکل و نواقص موجود در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر خاکعلی با 500 میلیون ریال اعتبار اقدامات لازم صورت گرفته است.

وی افزود: علاوه بر نیروهای پلیس ساختمان برای نظارت بر ساخت و سازهای شهر خاکعلی از خدمات نیروهای خدمات شهری شهرداری نیز استفاده شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار