معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه لارستان پیگیری موضوع انتقال آب از دریا با هدف برطرف کردن مشکل آب لارستان توسط رئیس‌جمهور و هیئت دولت در جریان سفر به فارس را خواستار شد.
کد خبر: ۲۷۶۵۵
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۷ 26 April 2015

تابناک فارس به نقل از ایسنا: علی‌اکبر نجیب‌زاده اظهار کرد: با توجه به خشکسالی‌ سال‌های اخیر و کاهش شدید منابع آبی در بسیاری از مناطق جنوبی استان به‌ویژه لارستان انتطار می‌رود انتقال آب از دریا به این شهرستان در دستور کار جدی دولت و مجموعه‌ی استانی قرار گیرد.

وی افزود: در صورت تحقق این مهم مشکل تأمین آب بخش صنعت و کشاورزی این شهرستان امسال برطرف می‌شود.

فرماندار ویژه لارستان هم‌چنین دو بانده شدن جاده‌های «لار - بندرعباس» و »لار - جهرم» را خواستار شد و در این خصوص خاطرنشان کرد: جاده‌های فوق‌الذکر از پر ترددترین محورهای اصلی استان فارس محسوب می‌شوند که تزانزیت کالا نیز از این محورها در حال انجام است.

نجیب‌زاده ساماندهی جاده‌های روستایی این شهرستان از جمله بیرم به سمت لار را از طرح‌هایی برشمرد که با ورود مجموعه استانی موجب تجهیز آن می‌شود و ادامه داد: از هیئت دولت انتظار می‌رود عقب ماندگی‌های این شهرستان به ویژه در جاده‌های روستایی را با توجه به موقعیت جغرافیایی و قدمت لارستان را مد نظر قرار دهند.

وی با ابراز تأسف از این‌که چهار بخش مرکزی لارستان از جمله جویم، بنارویه، صحرای باغ و بیرم هنوز فاقد گاز هستند در حالی که بسیاری از روستاهای فارس شامل عملیات گازرسانی شده‌اند، ابراز امیدواری کرد در سفر هیئت دولت این مهم پیگیری شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار