جایزه ملی ادبی سرعین در اردبیل

مدیرکل حوزه هنری استان اردبیل از برگزاری جایزه ملی ادبی سرعین در استان خبر داد.
کد خبر: ۲۷۳۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴ 07 August 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، امیر رجبی صبح امروز در حاشیه بازدید از اولین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های استان اردبیل گفت: اتفاق مبارکی که در حوزه هنری روی خواهد داد برگزاری جایزه ادبی سرعین به صورت ملی بوده که در این زمینه حوزه هنری در بخش کودکان و نوجوانان وارد عمل شده است.

وی افزود: محوریت در این برنامه نویسندگان کودک و نوجوان است که به صورت ملی برگزار می‌شود که دو سال آن به صورت کشوری و بعد از آن بین‌المللی خواهد بود.

مدیرکل حوزه هنری استان اردبیل از برگزاری جایزه ملی ادبی سرعین در اردبیل خبر داد.

رجبی با یادآوری اینکه در اردبیل تاکنون چنین برنامه‌ای برگزار نشده است، تصریح کرد: کودکان و نوجوانان محوریت اصلی برنامه‌های ما را در این زمینه تشکیل می‌دهند و اگر توفیقی حاصل شود به صورت ملی این کار را برگزار خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه پنج استان عضو کارگروه کودک و نوجوان هستند، گفت: نمایش‌ها هفتگی کودک و نوجوان در حوزه هنری برگزار می‌شود که اقدامی مبارک در راستای پربار کردن اندیشه‌های ادبی کودکان و نوجوانان است.

مدیرکل حوزه هنری استان اردبیل با تبریک روز خبرنگار، خبرنگاران را همراهان صدیق افکار عمومی اعلام کرد و گفت: نگاه منصفانه و نقد صحیح از عملکرد مسؤولان می‌تواند جامعه را به عظمت برساند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار