حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی در البرز

کد خبر: ۲۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۱:۲۶ 04 February 2015
معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری البرز گفت: بهره‌مندی از پتانسیل‌های بخش خصوصی روند توسعه استانی را تسریع می‌بخشد.
به گزارش ایسنا هیربد معصومی، در جلسه رسیدگی به طرح تفصیلی البرز که امروز(14بهمن)، با حضور معاون وزیر راه و مسئولان دستگاههای اجرایی در سالن شهدای دولت استانداری برگزارشد، طی سخنانی اظهار کرد: تراکم البرز با برخورداری از شش شهرستان،11 بخش، 355 روستا و 16 شهر در هرکیلومتر مربع 471 نفراست.
وی افزود: این استان با داشتن دومیلیون و500 هزار نفر جمعیت در وسعتی معادل پنج هزارو 800 کیلومتر مربع از نظر جمعیت دوازدهمین 12 استان کشور است .
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: متاسفانه استان شدن البرز طرح جامع شهرستان کرج را با مشکل مواجه کرده به طوری‌که در حال حاضر تعدادی شهرک درحاشیه کرج وجود دارد که هنوز کد آبادی دارند و تکلیف آن‌ها مشخص نشده است.
معصومی اجرای طرح آمایش سرزمین را راهکاری برای تعیین تکلیف توسعه استانی دانست و گفت:  با توجه به سرازیر شدن جمعیت تهران به سمت البرز باید برای توسعه استان برنامه‌ریزی جامعی داشته باشیم.
معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری البرز در پایان به حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی اشاره کرد و گفت: برای توسعه البرز باید از سرمایه گذاری بخش خصوصی استفاده کنیم و با حمایت از سرمایه گذران انگیزه مشارکت آنان را افزایش دهیم

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار