جایگاه دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین تقویت شود

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین گفت: جایگاه رفیع دانشگاه بین المللی در عرصه ملی و بین المللی باید تقویت و تبیین شود تا بتوانیم برای توسعه آن تصمیم مقتضی گرفته شود.
کد خبر: ۲۷۱۹۰۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶ 04 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از روابط عمومی دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین، نشست مشترک مجمع نمایندگان استان قزوین با رییس و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) در محل دانشگاه برگزار شد.

داود محمدی در این نشست گفت: جایگاه رفیع دانشگاه بین المللی در عرصه ملی و بین المللی برای هیچ کس پوشیده نیست ولی در سطح استان باید جایگاه والا و ارزشمند دانشگاه ها به خوبی تبیین شود تا به فراخور جایگاه آن تصمیم گرفته شود.

رییس کمیسیون اصل ۹۰ با تاکید بر این اینکه مطبوعات و صدا وسیما باید به دانشگاه ها نگاه ویژه داشته باشند گفت: تلاش خواهیم کرد تا ارتباطات قوی و خوبی برای دانشگاه برقرار شود و تداوم جلسات می تواند به تعمل بیشتر کمک کند.

حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با اشاره به اهمیت حوزه دانشجویی وفرهنگی گفت: برای ما دانشگاه جایگاه وِیژه ای دارد و دانشجویان سرمایه های ارزشمند انسانی و اقتصادی کشورمحسوب می شوند.
      
دبیر کمیسیون صنعت و معدن مجلس با اشاره به اینکه فارغ التحصیل دانشگاهها در آینده باید اداره اقتصاد کشور را برعهده بگیرند اظهار داشت:در کمیسیون صنعت و معدن در خصوص ارتباط بیشتر دانشگاه و صنعت و اقتصاد طرح هایی ذداده شده که امیدواریم مصوب شود.

روح الله بابایی صالح نماینده مردم بویین زهرا وآوج درمجلس هم گفت:دانشگاه بین المللی باقدمت خود میتواند درتحول علمی و اقتصادی استان نقش بیشتری ایفا کند و در حوزه فرامرزی هم جایگاه خود را ارتقاء بخشد.

بهمن طاهرخانی نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی نیز در خصوص توسعه پایدار اظهارداشت: نقش آموزش به عنوان زیربنای توسعه پایدار نقشی مهم و ارزشمندی دارد که باید مورد توجه ویژه مسئولان امر قرار گیرد و حمایت شود.

درادامه این نشست ابوالحسن نایینی رییس دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین اظهارداشت: حضور نمایندگان جوان و پویا در کمیسیون های مختلف مجلس و ریاست کمیسیون اصل ۹۰ موجب دلگرمی مسئولان استان برای گام برداشتن در مسیر توسعه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار