تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س):

شادی را باید به شکل صحیح و منطقی نشان دهیم

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: مکتب اهل بیت(ع)، مکتب شادی نیز هست و ما باید شادی را به شکل صحیح و منطقی آن نشان دهیم.
کد خبر: ۲۷۱۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۳ 04 August 2016
به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام سید محمد سعیدی ظهر چهارشنبه در دیدار با اعضای شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت که در سالن محراب حرم حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد، اظهار داشت: ما در کشور مناسبت‌های مختلفی را تکریم و تعظیم می‌کنیم که این مناسبت‌ها در قالب مجالس جشن و عزا است و در هر دو مراسم جوهره ترویج معارف اهل بیت(ع) و اهداف آنها مورد اشاره قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه ما باید شادی را به شکل صحیح و منطقی آن نشان دهیم، گفت: در مکتب اهل بیت(ع) شادی نیز وجود دارد و ما باید شادی را نیز نشان دهیم.

امام جمعه قم افزود: اهل بیت(ع) در هر فرصتی که ایجاد می‌شد در جهت ترویج سیره ائمه اطهار(ع) فعالیت می‌کردند.

وی عنوان کرد: سفر اجباری امام رضا(ع) موجب شد تا جبهه فرهنگی هشتمین امام شیعیان را شاهد باشیم.

امام رضا کلمه الله را به منصه ظهور گذاشتند

حجت الاسلام سعیدی ابراز کرد: امام رضا(ع) جلوه‌ای از مبارزه بی امان و احقاق حق هستند و کلمه الله را به منصه ظهور گذاشتند.

وی اظهار کرد: از زمان امام رضا(ع) فرقه‌سازی که از کارهای رایجی بود از بین رفت و با حرکت ایشان دیگر هیچ فرقه‌ای شکل نگرفت.

امام جمعه قم بیان کرد: ما باید بتوانیم در دهه کرامت معارفی که اهل بیت(ع) در پی آن بودند را تحقق ببخشیم و در این جهت برنامه داشته باشیم.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار