اختصاص 4 میلیارد ریال اعتبار برای احداث یادمان شهدای گمنام در بویین‌زهرا

شهردار شهرستان بویین‌زهرا گفت: 4 میلیارد ریال اعتبار برای احداث یادمان شهدای گمنام این شهرستان اختصاص داده می‌شود.
کد خبر: ۲۶۹۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴ 31 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین، علی صفری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: 4 میلیارد ریال اعتبار برای احداث یادمان شهدای گمنام شهرستان بویین‌زهرا اختصاص داده می‌شود.

وی عنوان کرد: تعداد 10 شهید گمنام سهم شهرستان بویین‌زهرا است که این شهدای گمنام در 5 نقطه از این شهرستان تدفین شده‌اند که با توجه به بررسی‌های صورت گرفته این تعداد افزایش پیدا می‌کند.

شهردار شهرستان بویین‌زهرا افزود: شهدای دوران هشت سال دفاع‌ مقدس متعلق به مردم هستند و همچنین وجود شهدا به‌ ویژه شهدای گمنام در هر منطقه سبب خیر و برکت مردم می‌شوند.

صفری تصریح کرد: تلاش می‌شود روند ساخت و احداث یادمان شهدای گمنام شهرستان بویین‌زهرا سرعت بیشتری داشته باشد که احداث این یادمان تا هفته دفاع مقدس به پایان برسد.

این مسؤول با بیان اینکه ساخت و احداث یادمان شهدای گمنام شهرستان بویین‌زهرا از ماه گذشته آغاز شده، یادآور شد: این یادمان همزمان با فرارسیدن هفته دفاع‌ مقدس با حضور مسؤولان استانی افتتاح می‌شود.

شهردار شهرستان بویین‌زهرا با اشاره به اختصاص 4 میلیارد ریال اعتبار به احداث یادمان شهدای گمنام خاطرنشان کرد: این اعتبار ضمن ساخت و احداث یادمان به دیوارکشی و محوطه‌سازی نیز اختصاص داده می‌شود.

صفری مطرح کرد: این یادمان با همکاری و مشارکت مهندسان استان قزوین و شرکت دانش‌بنیان با معماری سنتی و اسلامی احداث می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار