راهیابی 9 دانش آموز ناحیه یک کرج به مسابقات فرهنگی کشور

کد خبر: ۲۶۷۴۹۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۶ 27 July 2016


معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه یک آموزش و پرورش کرج البرز از راه یابی 9 دانش آموز این ناحیه به مسابقات فرهنگی - هنری کشور خبر داد.

فرزاد شعبانی روز چهار شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: سی و چهارمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان کشور در شته های مختلف ویژه پسران و دختران در اردوگاه فرهنگی - تربیتی شهید رجایی نیشابور برگزار می شود.

وی اظهار کرد: آثار این دانش آموزان پس از ارزیابی داوران استانی بعنوان آثار برگزیده دانش آموزی از البرز انتخاب و به مرحله کشوری راه یافتند.

وی با اشاره به اینکه این دانش آموزان در پایه دوم و سوم متوسطه درمدارس ناحیه یک کرج تحصیل می کنند خاطرنشان شد: آثاراین دانش آموزان دربخش فیلم مستند، طراحی کنته و زغال، نقاشی خط، آرم ، سنتور، ویولن و پیانو برتر استانی شناخته شدند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک کرج از دانش آموزان حامد محمدزاده ، نیلوفر حسنی سوخته سرایی، سارا قاسم نژاد، بهاره عبادیان ، طا هره تقی پور، مهدی فرهاد کیایی ، تارخ سبزه واری ، پویا ذاکر عباسی و ثنا رجبعلی بعنوان دانش آموزان راه یافته به مسابقات فرهنگی و هنری در مرحله کشوری یاد کرد.

شعبانی گفت : این دانش آموزان از مدارس هنرهای زیبا، ملاصدرا ، سلاله ، هفده شهریور، شهید قرنی ،شهید شیرودی ، شهید سلطانی 1 و مائده حائز رتبه استانی شدند.

وی ادامه داد: پسران و دختران این ناحیه برای شرکت در سی و چهارمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان به ترتیب در تاریخ های 19 و 24 مرداد ماه به نیشابور اعزام می شوند.

وی در پایان به شرکت 730 دانش آموز ناحیه یک کرج در مرحله مسابقات فرهنگی و هنری منطقه ای پرداخت و یادآور شد: پس از اریابی آثار در کل 280 اثر دانش آموزان به مرحله استانی راه یافت.

شعبانی افزود: پس از داوری 67 اثر آموزش و پرورش ناحیه یک کرج منتخب استانی شد و 9 اثر به مرحله کشوری را پیدا کرد.

ناحیه یک کرج 53 هزار دانش آموز دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار