آیین بزرگداشت روز گرمی آتا اوی برگزار شد

همزمان با روز گرمی و با حضور میهمانان کشوری و استانی همایش گرامیداشت روز گرمی با نام آتااوی در شهرستان مرزی گرمی آغاز شد.
کد خبر: ۲۶۷۳۴۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶ 27 July 2016
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم که پیش از ظهر امروز و با حضور آحاد مردم، سرمایه‌گذاران و مسؤولان کشوری و استانی برگزار شد تلاش بر این است تا ظرفیت‌های توسعه و گردشگری شهرستان مرزی گرمی معرفی شود.

فرماندار شهرستان گرمی در این مراسم بیان کرد: امروز به میمنت سالگرد سفر مقام معظم رهبری به شهرستان گرمی ما این مراسم را تدارک دیدیم تا از ظرفیت مدیران، نخبگان و چهره‌های برجسته گرمی که خارج از استان و در سطح کشوری فعالیت می‌کنند بتوانیم زمینه جذب سرمایه‌گذاری‌ها برای توسعه گرمی را فراهم کنیم.

میرعلی رحیمی‌زاد ادامه داد: امروز تلاش کردیم تا از جای جای کشور فرزندان گرمی را که در شهرهای و مناطق مختلف حضور داشتند دعوت کنیم تا در این مراسم حضور پیدا کنند و در یک هفمکری زمینه را برای توسعه و پیشرفت روزافزون گرمی فراهم آورند.

وی با بیان اینکه این برنامه در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در گرمی برگزار می‌شود، افزود: بعد از ظهر نیز در منطقه نمونه گیلارلوی در 70 غرفه نمایشگاهی برپا کردیم تا توانمندی‌های گرمی را معرفی کنیم.

فرماندار گرمی به برکات سفر مقام معظم رهبری به گرمی اشاره کرد و تصریح کرد: به برکت این سفر شهرستان گرمی در دو دهه اخیر توسعه و پیشرفت خوبی داشته به طوری که هم از آب شرب و هم از راه‌های مواصلاتی مناسب و دیگر زیرساخت‌ها بهره‌مند شده است.

رحیمی‌زاد با بیان اینکه با دستور مقام معظم رهبری بیمارستانی نیز در این شهرستان احداث شده است، گفت: همه این اقدامات در منطقه محروم گرمی امیدواری زیادی را ایجاد کرده تا بتوانیم این شهرستان را همچنان در مسیر رشد و تعالی قرار دهیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار