مدیرکل بحران استانداری خراسان شمالی خبر داد:

اختصاص ۵۰ میلیارد تومان برای بازسازی مناطق آسیب دیده خراسان شمالی

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت: در سفر معاون سازمان مدیریت بحران کشور به استان، با اختصاص ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی مناطق آسیب دیده از حوادث طبیعی موافقت شد.
کد خبر: ۲۶۷۱۷۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶ 27 July 2016

حسین عظیمی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: قرار است این اعتبار برای بازسازی مناطق آسیب دیده از حوادث طبیعی در سال های ۹۳ و ۹۴ هزینه شود.

وی افزود: با این میزان اعتبار خسارت های وارده شده از حوادث طبیعی به تاسیسات زیربنایی، راه های ارتباطی شبکه ها و تاسیسات برق بازسازی می شود.

عظیمی افزود: البته اختصاص این اعتبار پیش از این نیز مصوب شده بود اما تخصیص پیدا نکرد.

وی از پیگیری برای احداث مرکز مدیریت بحران در استان خبر داد و گفت: ساخت این مرکز نیز دراین سفر مورد توافق قرار گرفته است.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی افزود: همچنین مقرر شد پنج درصد از اعتبارات استانی به مدیریت بحران اختصاص یابد و با این اعتبار پروژه های پیش بینی، پیشگیری، فرهنگ سازی و ترویج بیمه مورد پیگیری قرار گیرد.

وی افزود: نظارت بر اجرای مقررات ملی ساختمان در ساخت و ساز ها توسط دستگاه های نظارتی از دیگر مصوبه ها در سفر معاون سازمان مدیریت بحران کشور به استان است.

عظیمی با بیان اینکه در این سفر راه اندازی مرکز لرزه نگاری در استان مورد تاکید قرار گرفت، گفت: اعتبار راه اندازی این مرکز از محل پنج درصد اعتبار استانی اختصاص یافته به مدیریت بحران و نیز از سازمان مدیریت بحران تامین می شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار