شاگردان برانکو باید گام نخست را محکم بردارند

کد خبر: ۲۶۶۱۳۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۷ 25 July 2016


مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: شاگردان برانکو در دیدار ابتدایی لیگ برتر باید گام نخست خود را محکم بردارند.

علی باغمیشه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: در دوران تعطیلی لیگ برتر، تیم‌های مختلف ابتدا به بازیکنان خود به واسطه حضور یک ساله در رقابت‌های سنگین لیگ استراحت داده و سپس به جذب بازیکنان جدی می‌پردازند.

وی تصریح کرد: پس از جذب بازیکنان جدید و پایان استراحت بازیکنان به دلیل اینکه آنها در تعطیلات لیگ از آمادگی لازم دور شده‌اند، برنامه‌های دو تا سه هفته‌ای برای بدن‌سازی را در دستور کار قرار می‌دهند.

این پیشکسوت فوتبال افزود: دوری چند ماهه از میادین و همچنین برنامه‌های سنگین بدن‌سازی،‌ بازیکنان را از نظر بدنی و قوای جسمانی در شرایط خاصی قرار می‌دهد و این بازیکنان چند هفته زمان لازم دارند تا به شرایط ایده‌آل و مطلوب دست یابند.

باغمیشه گفت: از سوی دیگر اضافه شدن چند بازیکن جدید به ترکیب تیم‌ها نیز عاملی برای هماهنگ‌ نبودن در هفته‌های ابتدایی است و همه تیم‌ها با این شرایط دست و پنجه نرم می‌کنند.

وی بیان داشت: به همین دلیل است که دیدارهای ابتدایی فصل و به قول معروف تا هفته پنجم چندان جذاب و زیبا نیست و تیم‌ها برای دستیابی به آمادگی صد درصد و کامل چند هفته زمان نیاز دارند.

مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به شرایط این تیم در فصل گذشته لیگ برتر گفت: فصل قبل شاهد بودیم که پرسپولیس برای برون رفت از شرایطی که داشت، یک نیم فصل کامل را با نتایج عجیب و غریب سپری کرد و در رده‌های پایین جدول قرار داشت.

باغمیشه افزود: اما در نیم فصل دوم دیدیم که پرسپولیس به یکی از بهترین تیم‌های چند سال اخیر لیگ برتر تبدیل شد و حتی در شهرآورد مقابل استقلال نتیجه بسیار خوبی کسب کرد.

وی اظهار داشت: با این وجود در روز پایانی لیگ برتر به دلیل تفاضل گم کمتر به قهرمانی نرسید و همین امر باید درس بزرگی برای شاگردان برانکو باشد.

مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: بنابراین این تیم باید از هفته نخست با تمام توان وارد میدان شده و هیچ فرصتی را برای کسب پیروزی و جمع‌آوری امتیازات از دست ندهد.

باغمیشه در پایان گفت: مردم از پرسپولیس با خریدهای جدیدی که داشته، انتظارات زیادی دارند و این تیم باید از همان هفته‌های نخست هجومی بازی کرده و امتیازات لازم برای قهرمانی را کسب کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار