رسانه ها نقش مهمی در ترویج فرهنگ استاندارد دارند

کد خبر: ۲۶۲۲۱۰
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱ 18 July 2016


مدیر کل استاندارد استان البرز گفت: رسانه ها نقش تاثیر گذاری در ترویج و آگاه سازی جامعه از مفهوم استاندارد و خرید محصولات مرغوب دارند.

فتانه شکرالهی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگارایرنا، افزود: توسعه فرهنگ استاندارد در جامعه امری ضروری است و در سایه آن می توان تولیدات بهتر و رفاه بیشتری را برای افراد جامعه فراهم کرد.

وی ادامه داد: رعایت استاندارد رفاه عمومی و اعتماد مردم را در پی داشته و در سلامت اجتماعی نقش بسیار مهمی را ایفا می کند .

وی تاکید کرد: در سال های اخیر اقدامات بسیار خوبی در زمینه گسترش این فرهنگ در جامعه صورت پذیرفته است.

وی اضافه کرد: نخریدن کالاهای فاقد استاندارد و بدون کیفیت بهترین تبلیغ برای استاندارد و هشدار به تولید کنندگان کالاهای فاقد نشان استاندارد است.

شکرالهی ادامه داد: باید در این زمینه تلاش مضاعفی از سوی همه اقشار مختلف جامعه به ویژه اصحاب رسانه صورت گیرد و استاندارد به عنوان یک مطالبه ملی درآید.

مدیر کل استاندارد استان البرز ، ترویج استاندارد از طریق اعزام کارشناسان مرتبط به مدارس و توزیع اقلام تبلیغاتی و ترویجی در این مکانها را از جمله اقدام های انجام شده در زمینه توسعه فرهنگ استاندارد توسط این اداراه کل برشمرد.

شکرالهی یادآور شد: مردم در صورت مشاهده هرگونه کالای بی کیفیت و غیر استاندارد می توانند مراتب را از طریق تلفن 1517 به این اداره کل اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار