بسته ورزشی تابناک تبریز:

گسترش با شکست سپاهان راهی فینال شد/ماشین به تهران نمی رود/ توافق تراکتورسازی با برند ایتالیایی/خط حمله تراکتور با سه مهاجم

اخبار کوتاه از ورزش استان را هر روز از بسته خبری ورزشی تابناک تبریز بخوانید.
کد خبر: ۲۶۰۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۵ 14 July 2016
گسترش با شکست سپاهان راهی فینال شد
گسترش فولاد تبریز توانست با تک گل یوسف سیدی تیم سپاهان را شکست دهد و راهی فینال مسابقات چهارجانبه شود.

  دو تیم سپاهان اصفهان و گسترش فولاد تبریز دیدار افتتاحیه جام چهارجانبه را در بابل برگزار کردند. در پایان بازی گسترش فولاد تبریز توانست با تک گل یوسف سیدی پیروز شود.

 
 گسترش فولاد تبریز با ترکیب زیر به مصاف سپاهان رفت: فرناندو دخسوس، مرتضی اسدی، مگنو باتیستا، مسعود ابراهیم زاده، سید محسن حسینی، بابک حاتمی، علیرضا نقی زاده، یوسف سیدی، محمدرضا خلعتبری، محمد امین درویشی و داریوش شجاعیان.

 تراکتورسازان بدون ملی پوشان به  تست پزشکی رفتند


بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم فوتبال تراکتورسازی با حضور در ساختمان ایفمارک در تست پزشکی شرکت کردند.
بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم فوتبال تراکتورسازی طبق برنامه از قبل اعلام شده، امروز در ساختمان ایفمارک حاضر شده و تست های پزشکی را پشت سر گذاشتند. تراکتورسازان که اردوی خود را در تهران برپا کرده اند، از ساعت 7:30 صبح امروز در ایفمارک حاضر شدند و حدود ساعت 13 به کارشان پایان دادند.

نکته جالب و قابل پیش بینی غیبت بازیکنان ملی پوش تراکتورسازی در این تست مثل محمدرضا اخباری و سروش رفیعی بود که در مرکز دیگری تست های پزشکی را پشت سر گذاشتند.

ماشین به تهران نمی رود

 بعد از اینکه پرسپولیس اعلام کرد حاضر نیست در جام شهدا شرکت کند ماشین سازی نیز انصرافش را از این تورنمنت اعلام کرد. قرار بود شاگردان رسول خطیبی امروز به تهران سفر کنند تا شنبه مقابل پرسپولیس قرار بگیرند اما با توجه به لغو این دیدار ماشین سازان دور جدید تمرینات خود را از امروز در تبریز آغاز خواهند کرد.

همچنین آندرانیک تیموریان کاپیتان تیم ملی که قرار بود در تهران به ماشین سازی محلق شود روز شنبه به تبریز می رود تا در تمرینات این تیم شرکت کند.


 تراکتورسازی دنبال دوگانه قهرمانی است/رقابتم با بنگر و شفیعی جذاب است


هادی محمدی در گفت و گو با خبرنگار کاپ، در رابطه با حضور بازیکنان تراکتورسازی در تست پزشکی فدراسیون اظهار داشت:از اولین ساعات صبح امروز در ساختمان ایفمارک حضور پیدا کردیم و تست پزشکی موردنظر را پشت سر گذاشتیم. خدا را شکر همه چیز خوب بود و هیچ مشکلی هم به وجود نیامد.

وی همچنین افزود: چند روزی است که در تهران هستیم و تمرینات خوبی را پشت سر می گذاریم. بعد از دوره بدنسازی دو بازی دوستانه خوب با پیکان و استقلال خوزستان برگزار کردیم و از نظر بدنی در شرایط خوبی هستیم. یک بازی هم با پدیده یکشنبه هفته آینده برگزار خواهیم کرد که امیدوارم آمادگی ما را بالاتر ببرد.

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی درباره هدف گذاری این تیم در لیگ شانزدهم تصریح کرد: قطعا به دنبال قهرمانی هستیم. از روز اولی که با آجرلو مذاکره کردم تا به تراکتورسازی بیایم به من گفت که تیم را برای قهرمانی می بندیم. بازیکنان بزرگی در تراکتورسازی حضور دارند و در مجموع، مجموعه خوبی دور هم جمع شده اند. آجرلو هم یک مدیر کاربلد و بسیار بادانش است که می تواند تیم را به سوی قهرمانی سوق بدهد. با این وضعیت من امید دارم که تراکتورسازی نه تنها در یک جام بلکه در دو جام قهرمان شود. فکر می کنم با بازیکنانی که هم اکنون در تیم هستند پتانسیل فتح دوگانه را دارند.

محمدی درباره رقابت بین بنگر و شفیعی در خط دفاعی بیان داشت: این رقابت فقط مختص به خط دفاع نمی شود. بلکه در تمام پست ها ما بازیکنان خوب زیاد داریم. تیمی که می خواهد قهرمان شود باید نیمکت قدرتمندی هم داشته باشد. این طور نباشد که اگر یک بازیکن مصدوم شد تمام برنامه ها به هم بریزد. مدیران تراکتورسازی از هر نظر اتفاقات لیگ را پیش بینی کردند تا مشکلی پیش نیاید. رقابت ما هم در خط دفاعی جذاب است.

وی در واکنش به انتقاداتی مبنی بر اینکه میانگین سنی تراکتورسازی بالاست گفت: ما به اندازه بازیکنان باتجربه بازیکن جوان هم داریم. در ضمن آنهایی که سن شان هم بالاست به اندازه بازیکنان جوان انگیزه دارند و در تمرینات زحمت می کشند. این طور نیست که بگوییم چون یکسری از بازیکنان سن شان بالاست پس خوب نیستند. شاید میانگین سنی تراکتورسازی بالا باشد اما قطعا از نظر دوندگی و انگیزه چیزی کمتر از تیم های دیگر نداریم.

مدافع تراکتورسازی در پایان درباره قرعه کشی لیگ و رویارویی این تیم در هفته اول با استقلال خوزستان در تبریز خاطرنشان کرد: خوشحالیم که در هفته اول میزبان هستیم اما ای کاش ورزشگاه یادگار امام آماده بود و هواداران زیادی می توانستند به ورزشگاه بیایند. بازی کردن در یک زمین دیگر کار را برای ما سخت می کند و ما دوست داشتیم در یادگار لیگ را آغاز می کردیم. با این حال از همان اول برای قهرمانی تلاش می کنیم.

 توافق تراکتورسازی با برند ایتالیایی

باشگاه تراکتورسازی برای لیگ امسال با شرکت ایتالیایی جیووا به توافق رسید.

3 روز مانده به شروع لیگ برتر از پیراهن های تراکتور رو نمایی خواهد شد.

حمله تراکتور با سه مهاجم

تراکتورسازی با حضور محمد ابراهیمی، ادینهو و فرزاد حاتمی خط آتش فوق العاده ای دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار