تابناک کهگیلویه وبویراحمد

ارائه آخرین آمار حوادث تعطیلات اخیر از طرف هلال احمر استان

مسعود مثنوی گفت: در 8 مورد حاثه بوجود آمده در این ایام 20 نفر حادثه دیده داشتیم و از 19 نفر مصدوم 4 نفر آن ها به مراکز درمانی منتقل شدند.
کد خبر: ۲۵۷۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۲ 08 July 2016
جمعیت هلال احمر یکی از دستگاه های خدماتی است که در مواقع مختلف سال باید در حال آماده باش و به ارائه خدمت بپردازد.کار این جمعیت در حوادث و مواقع بحرانی بیشتر به چشم می خورد. استان کهگیلویه و بویراحمد با داشتن اقلیمی چهار فصل در تمام طول سال پذیرای گردشگران است، اما در موقعیت هایی خاص مانند تعطیلات نوروز و عید فطر بیشترین خدمات رسانی را انجام می دهد.
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد ،با پایان تعطیلات عید فطر رئیس جمعیت هلال احمر در جمع خبرنگاران به ارائه گزارشی از عملکرد نهاد تحت مدیریت خود پرداخت.
مسعود مثنوی گفت: در 8 مورد حاثه بوجود آمده در این ایام 20 نفر حادثه دیده داشتیم و از 19 نفر مصدوم 4 نفر آن ها به مراکز درمانی منتقل شدند.
مثنوی همچنین از 14 تیم امدادی فعال جمعیت هلال  احمر گفت که مجموعا 43 نفر در این تیم ها مشغول فعالیت بودند.
وی موارد لازم برای ارسال آمبولانس توسط این جمعیت را 15 مورد اعلام کرد و افزود: در موارد اضطراری اسکان توسط هلال احمر استان 43 نفر بود که در این زمینه هم خوشبختانه کار هلال احمر موفقیت آمیز بود.
مثنوی در پایان از همه ی امدادگران این جمعیت که در مدت تعطیلات نهایت تلاش خود را برای خدمات رسانی به مسافران بکار گرفتند تشکر کرد و گفت : این جمعیت همچنان با تمام توان خود سعی خواهد کرد که در سریعترین زمان ممکن در کنار حادثه دیدگان برای ارائه خدمت به آن ها باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار