ضرورت نصب دوربین‌های نظارتی خارج از محدوده شهری البرز

کد خبر: ۲۵۶۲۸۴
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷ 05 July 2016


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز گفت: نصب دوربین‌های نظارتی خارج از محدوده شهری استان ضروری است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، هیربد معصومی ظهر امروز در نشست شورای ترافیک استان البرز اظهار داشت: با افزایش جمعیت شاهد توسعه و افزایش خودروها در استان البرز هستیم.

وی ادامه داد: البته با توجه به مهم بودن استان البرز و اهمیت محورهای مواصلاتی استان باید با هدف نظارت و کنترل بیشتر بر محورهای مواصلاتی این استان دوربین‌های نظارتی را در خارج از محدوده شهری استان نیز نصب کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز گفت: ترافیک یکی از مهمترین معضلاتی است که امروز گریبان‌گیر استان البرز شده است که باید با تدابیر و برنامه‌ریزی‌های اساسی این مهم مرتفع شود.

معصومی خاطرنشان کرد: با توجه به تعطیلات پایانی هفته و عید سعید فطر لذا تمهیدات لازم برای ارائه خدمات بیشتر به مردم اندیشیده شده و تمامی امکانات برای ارائه خدمات به مردم و مسافران فراهم شده است.

وی تأکید کرد: وجود جاده چالوس در این استان همواره مورد توجه مسافران بوده، لذا پیش‌بینی می‌شود حجم قابل توجهی از خودروها به این استان سریز شوند، لذا باید تمامی امکانات را برای ارائه خدمات به مسافران به کار گرفت.

معاون عمرانی استانداری البرز گفت: در این راستا در حوزه ترافیک، حمل و نقل و خدمات امدادی نیز تمامی تمهیدات انجام شده و امکانات ادارات در حوزه‌های مختلف مورد بررسی قرار گرفته است.

معصومی بیان داشت: در این راستا لازم است تا رانندگان نیز تمامی تلاش خود را برای مشارکت با پلیس و نیروهای امدادی و خدماتی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه در نوروز امسال 29 میلیون تردد در این استان انجام شد، افزود: باید شرایطی را فراهم کنیم که بتوانیم تمامی خدمات را به مسافران ارائه دهیم و زیرساخت‌های لازم را در این زمینه مهیا سازیم.

معاون عمرانی استاندار البرز در ادامه سخنان خود با تأکید بر اینکه استان البرز فاقد زیرساخت‌های لازم گردشگری است، گفت: باید نقاط ضعف در حوزه گردشگری مرتفع شده و مسیر توسعه خدمات رسانی به مسافران را طی کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار