فرماندار تاکستان:

مشکل تأمین آب پارک جنگلی تاکستان حل می‌شود

فرماندار تاکستان گفت: وضعیت پارک جنگلی شهدا تاکستان مناسب نیست و عمد‌ه‌ترین مشکل این پارک تأمین آب است که تلاش خواهیم کرد از طریق قانونی این مشکل را حل کنیم.
کد خبر: ۲۵۵۷۲۴
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۴ 04 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، سیاوش طاهرخانی در دیدار با یدالله ملکی معاون حفاظت امور و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای استان قزوین که ظهر امروز در دفتر فرماندار تاکستان صورت گرفت، ضمن اشاره به کمبود آب در کشور و منطقه اظهار کرد: خشکسالی‌های پی در پی و استفاده از الگوهای نادرست مصرف آب موجب شده که اثرات کمبود آب بیش از پیش به چشم آید.

وی وضعیت فضای سبز تاکستان را نامناسب دانست و یکی از موانع این امر را کمبود آب عنوان کرد و افزود: باید برای شهرداری تاکستان مجوز بهره‌برداری از یک حلقه چاه برای تأمین آب فضای سبز شهری داده شود.

فرماندار تاکستان در خصوص ساماندهی فاضلاب تاکستان اضافه کرد: باید این طرح در اسرع وقت سامان یابد تا بخشی از آب کشاورزی مورد نیاز باغداران شهرستان تاکستان تأمین شود.

طاهرخانی مطرح کرد: وضعیت پارک جنگلی شهدا تاکستان مناسب نیست و عمد‌ه‌ترین مشکل این پارک تأمین آب است که تلاش خواهیم از طریق قانونی این مشکل را حل کنیم.

گفتنی است در پایان این دیدار یدالله ملکی معاون حفاظت امور و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای استان قزوین گزارشی از اقدامات خود را بیان کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار