پس از دو فصل ناکامی به تبریز آمدم

بازیکن جدید ماشین‌سازی تبریز گفت: بعد از دو فصل ناکامی و تلخکامی به تیم تبریز آمدم تا به روزهای اوجم برگردم.
کد خبر: ۲۵۴۳۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲ 02 July 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، پیام صادقیان در حاشیه اردوی تیم ماشین‌سازی تبریز در نیر و در جمع تعدادی از خبرنگاران اظهار کرد: خوشحال هستم که در تیم تبریزی ماشین سازی با سرمربیگری خطیبی در لیگ برتر حاضر شده و امیدوارم بعد از دو سال تلخکامی به روزهای اوجم بازگردم.

وی از پیوستن خود به تیم قدیمی ماشین‌سازی ابراز خوشحالی کرد و در مورد حضورش درجمع شاگردان رسول خطیبی گفت: خطیبی با من تماس گرفت و من پیشنهاد خطیبی را در اولین صحبت پذیرفتم چون می‌دانم اینجا هم شرایط خوب هست و هم برای تیم شهر خودم توپ می‌زنم و از همه مهمتر در تیمی هستم که سال‌های قبل پدر مرحومم در آنجا حضور داشته و این باعث شد امسال را در ماشین‌سازی بازی کنم.

بازیکن جدید ماشین‌سازی تبریز گفت: بعد از دو فصل ناکامی و تلخکامی به تیم تبریز آمدم تا به روزهای اوجم برگردم.

صادقیان درمورد تیم ماشین سازی هم یادآور شد: ماشین‌سازی امسال با حضور رسول خطیبی از تیم‌های خوب لیگ برترخواهد بود و ما بازیکنان هم تلاش می‌کنیم بهترین بازی‌ها را برای تیم محبوبمان انجام دهیم تا درپایان فصل شرمنده مردم تبریز نشویم.

وی به اردوی خوب سرعین اشاره کرد و افزود: اردوی خوبی را در نیر و سرعین پشت سر می‌گذاریم و در بهترین شرایط تلاشمان را انجام خواهیم داد تا تیم ماشین‌سازی به آرمانی‌ترین شرایط خود برای حضور قدرتمندانه در لیگ برتر دست پیدا کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار