آزادی 42 زندانی جرائم غیر عمد در همدان

از ابتدای سال تاکنون 42 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد مالی با پرداخت بدهی و رضایت شکات آزاد شدند.
کد خبر: ۲۵۴۰۳۰
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۹ 01 July 2016
مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: از ابتدای سال تاکنون 42 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد مالی با پرداخت بدهی و رضایت شکات آزاد شدند.

به گزارش فارس، یدالله روحانی‌منش در مراسم جشن گلریزان با هدف آزاد کردن زندانیان جرائم مالی غیر عمد با اشاره به اینکه رهبری سکاندار نظام و انقلاب است ، اظهار کرد: محور نظام جمهوری اسلامی ولایت است.

وی با بیان اینکه سال گذشته 192 زندانی آزاد شدند، افزود: سال گذشته مبلغ 13 میلیارد و 900 میلیون تومان از سوی خیرین برای آزاد کردن زندانیان جرایم غیر عمد و مالی به ستاد دیه داده شد.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان با تاکید بر اینکه ستاد دیه برای اخذ رضایت از شکات نیز دعوت می‌کند، خاطرنشان کرد: شاکیان نیز از رقم 5 میلیارد و 500 میلیون تومان گذشت کردند.

وی اضافه کرد: ستاد دیه در تعامل با بانک‌های استان نیز شرایط را برای پرداخت 3 میلیارد تومان تسهیلات از سوی بانک‌ها فراهم کرد و بانک‌های استان با پرداخت این رقم در امر نیک آزاد کردن زندانیان سهیم بودند.

روحانی‌منش با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 42 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد آزاد شدند، گفت: برای آزاد کردن این 42 نفر مبلغ 2.5 میلیارد تومان بدهی آنها پرداخت شد و شکات نیز از 600 میلیون تومان طلب خود گذشت کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار