برگزاری همایش سراسری «حیات طیّبه»

سخنگوی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت:نخستین همایش سراسری نقش و جایگاه خانواده و مدرسه بر تحقق مراتب انسانی با عنوان «حیات طیّبه» اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می شود.
کد خبر: ۲۵۳۲۲
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳ 20 April 2015
مسعود ثقفی در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: کلیه فرهنگیان صاحب قلم و اولیای اندیشمند دانش آموزان، صاحب نظران و پژوهشگران و دانش آموزان صاحب اندیشه در مقطع دوره دوم متوسطه می توانند در این همایش شرکت کنند. 

وی افزود:نقش آموزش و پرورش در تحقق حیات طیبه، نقش خانواده در دستیابی به حیات طیبه، نحوه تعامل خانه و مدرسه در دستیابی به حیات طیبه، موانع تربیتی تحقق حیات طیبه در متربّیان از جمله محورهای نخستین همایش سراسری «حیات طیبه» است. 

ثقفی ادامه داد: تلاش نهادهای غیررسمی در امر تربیت و دستیابی به حیات طیبه و نقش ساحت های تربیتی 6گانه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در تحقق حیات طیبه از دیگر محورهای این همایش است. 

سخنگوی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران با تاکید بر نقش حیات طیبه در تربیت دانش آموزان اظهار امیدواری کرد که اولیای دانش آموزان نقش فعالی در این همایش داشته باشند. 

وی بیان کرد: علاقه مندان می توانند مقالات و اشعار خود را با موضوع حیات طیبه تا هفتم اردیبهشت ماه به دبیرخانه همایش واقع در آموزش و پرورش منطقه 5 شهر تهران ارسال کنند. 

ثقفی گفت: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن دبیرخانه همایش حیات طیبه؛44089241 تماس حاصل کرده و یا به نشانی اینترنتی www.tehranedue5.ir مراجعه کنند. 
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار