لیگ رویایی در پیش داریم

کد خبر: ۲۵۱۸۳۷
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۶ 26 June 2016


مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: با توجه به عملکرد تیم‌های حاضر در رقابت‌های فوتبال کشورمان در دوره نقل و انتقالات، انتظار برگزاری یک لیگ رویایی را داریم.

بهنام ابوالقاسم‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج گفت: این امر در طول سال‌های گذشته و به ویژه چند دهه اخیر اثبات شده است که هر گاه استقلال و پرسپولیس و تیم‌های باسابقه شهرستانی قدرتمند بودند، تیم ملی قوی و با اقتداری داشتیم.

وی افزود: در زمانی که استقلال تهران به مقام قهرمانی آسیا دست‌یافت و همان سال پرسپولیس قهرمان جام در جام شد، تیم ملی فوتبال کشورمان نیز توانست برای آخرین‌بار قهرمان آسیا شود.

مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان تصریح کرد: فصل گذشته یکی از لیگ‌های جذاب را شاهد بودیم که بخشی از این جذابیت مربوط به افت شدید پرسپولیس در نیم فصل اول و اوج گرفتن این تیم در نیم فصل دوم بود.

ابوالقاسم‌پور گفت: این شرایط موجب شد که تا هفته پایانی رقابت‌های لیگ، استقلال و پرسپولیس هر دو شانس قهرمانی داشته باشند و در نهایت دیدیم که استقلال خوزستان هر دو حریف قدرتمند خود را کنار زد و با کسب قهرمانی یکی از لیگ‌های جذاب فوتبال ما به پایان رسید.

وی با اشاره به حضور قدرتمند استقلال و پرسپولیس در دوران نقل و انتقالات گفت: امسال این دو تیم بازیکنان خوب و به قولی ستاره‌ها را جذب کرده‌اند و این در حالی است که تیم‌هایی چون تراکتورسازی و سایپا و ... نیز عملکرد قابل قبولی در نقل و انتقالات داشتند.

مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس بیان داشت: بنابراین انتظار داریم که یک لیگ رویایی را در پیش داشته باشیم و امیدوارم استقلال و پرسپولیس در کنار تیم‌های ریشه‌دار و با سابقه شهرستانی مانند تراکتورسازی و ذوب‌آهن و سپاهان و همچنین نفت آبادان قدرتمندتر از همیشه در لیگ حضور داشته باشند.

ابوالقاسم‌پور افزود: به طور قطع تحقق این مهم در سالی که باید برای حضور در رقابت‌های مقدماتی کسب سهمیه جام جهانی حضور یابیم، در ساخت تیم ملی قدرتمند نقش بسیار مهمی خواهد داشت.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که تیم‌های حاضر در لیگ برتر در کنار ارائه بازی‌های جذاب، بتوانند عملکرد خوبی نیز در حوزه اخلاقی داشته باشند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار