توسعه سرانه‌های ورزشی در مدارس استان البرز

کد خبر: ۲۵۱۸۲۹
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۶ 26 June 2016


معاون تربیت بدنی و تندرستی آموزش و پرورش استان البرز بر ضرورت توسعه سرانه‌های ورزشی در مدارس استان البرز تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، احمد علیزاده ظهر امروز در جلسه ستاد غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان استان البرز اظهار داشت: یکی از مهمترین اقدامات برای پیشگیری از معضلات اجتماعی ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ورزش در بین نوجوانان و جوانان است.

وی ادامه داد: در این راستا و براساس اهمیت موضوع باید سرانه‌های ورزشی در مدارس این استان را با توسعه بیشتر همراه کنیم.

این مسؤول در ادامه سخنان خود با تأکید بر اینکه براساس برآوردهای انجام شده هم‌اکنون سرانه ورزشی برای هر دانش‌آموز در استان البرز شش صدم متر مربع است، افزود: باید تمامی تلاش خود را برای توسعه این سرانه‌ها انجام دهیم.

علیزاده گفت: در غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان باید برنامه‌ها و فعالیت‌های ورزشی را مدنظر قرار دهیم و فرهنگ ورزش را بیش از پیش در بین دانش‌آموزان نهادینه کنیم.

وی افزود: با توجه به وجود پروژه‌های نیمه‌کاره ورزشی در این استان باید مسؤولان و خیران اهتمام ویژه‌تری را برای تکمیل این پروژه‌ها داشته باشند تا بتوانیم سرانه ورزشی را بیشتر کنیم.

معاون تربیت بدنی و تندرستی آموزش و پرورش استان البرز با اشاره به زیرساخت‌های ورزشی آموزش و پرورش استان البرز خاطرنشان کرد: این میزان سرانه ورزشی برای هر دانش‌آموز در البرز بسیار ضعیف و پایین است و نیاز است تا اهتمام جدی را برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی داشته باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار