تصویب 90 پروژه در ستاد اقتصاد مقاومتی استان یزد

دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی یزد از تصویب 90 پروژه دستگاه های مختلف اجرایی استان در این ستاد خبر داد .
کد خبر: ۲۵۱۵۰۲
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۸ 26 June 2016
به گزارش تابناک یزد، حمیدرضا نصیری زاده در نشست این ستاد افزود: برای تحقق اقتصاد مقاومتی، کارگروه های 9 گانه در این استان تشکیل و مسائل پیشنهادی مورد بررسی قرار گرفت .
وی ادامه داد: این کارگروه ها شامل توسعه اقتصاد دانش بنیان ، شفاف سازی و سالم سازی اقتصاد ، مردمی کردن اقتصاد ، برون گرایی اقتصاد ، ارتقای توان تولید ملی ، بهره وری ، انضباط مالی و قطع وابستگی به نفت ، گفتمان سازی و فرهنگ سازی اقتصاد و عدالت بنیان کردن اقتصاد بوده است .
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی یزد مهمترین مصوبات ستاد استان را در خصوص احیای واحدهای تولیدی، فعال نمودن حداقل 400 واحد تولیدی مشکل دار و کمک به تکمیل حداقل 100 طرح صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد ذکر کرد.
نصیری زاده گفت: پروژه های پیشنهادی ارائه شده توسط کارگروه ها در جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان بصورت دقیق با نظر اعضا مورد بررسی دقیق و تصویب شد که برای مصوب شدن نهایی به ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور ارسال می شود.
وی همچنین از مطالعه و ارزیابی ساخت واحدهای پتروشیمی در شهرستان خاتم، میبد و ابرکوه از مصوبات ستاد استانی خبر داد که به منظور توسعه ظرفیت تولید نفت و گاز و تکمیل زنجیره پایین دستی به ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور پیشنهاد خواهد شد.
وی با اشاره به اهمیت فعالیت این ستاد و تحقق اقتصاد مقاومتی ابراز امیدواری کرد تا پروژه های تصویب شده در سالجاری در سطح استان یزد به انجام برسد و مردم از ثمرات آن برخورد شوند.
در این جلسه که استاندار یزد و روسای کارگروه های 9 گانه استان حضور داشتند پیشنهادات مختلف اعضا مورد نقد و بررسی قرار گرفت .
استان یزد با یک میلیون و 80 هزار نفر جمعیت در مرکز جغرافیایی ایران قرار دارد .
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار