راه‌اندازی شعبه موسسه شمیم وحی در استان

استاندار اردبیل با اشاره به وجود قاریان ممتاز ملی و بین‌المللی و حافظان برجسته قرآن در استان اردبیل و علاقه‌مندی خاص مردم ولایی منطقه به فعالیت‌های قرآنی، راه‌اندازی شعبه‌ای از موسسه شمیم وحی را در اردبیل پیشنهاد کرد.
کد خبر: ۲۴۳۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴ 09 June 2016

به گزارشخبرگزاری تسنیمازاردبیل، مجید خدابخش صبح امروز در دیدار با دست‌اندرکاران موسسه شمیم وحی در استانداری اردبیل با ابراز مسرت از تشکیل این‌گونه موسسات اظهار داشت: فعالیت‌های مراکز و موسسات قرآنی نه فقط در ماه مبارک رمضان بلکه باید در سایر ماه‌های سال استمرار داشته باشند.

وی با اشاره به وجود قاریان ممتاز ملی و بین‌المللی و حافظان برجسته قرآن در استان اردبیل و علاقه‌مندی خاص مردم ولایی منطقه به فعالیت‌های قرآنی، راه‌اندازی شعبه‌ای از موسسه شمیم وحی را در اردبیل پیشنهاد کرد.

استاندار اردبیل گفت: شناسایی استعدادهای قرآنی در سطح استان از الزامات تربیت حافظان و قاریان موفق قرآن و ترویج آموزه‌های قرآنی در جامعه است که باید این امر مورد توجه جدی قرار گرفته و استعدادهای قرآنی شناسایی شود.

در این دیدار مدیرعامل موسسه شمیم وحی نیز بیان کرد: این موسسه در سال 94 تشکیل شد و در حال حاضر در شهرهای مشهد و تهران شعبه دارد که در راستای توسعه و ترویج مفاهیم و ارزش‌های قرآنی در سطح کشور فعالیت می‌کند.

حجت‌الاسلام محمدتقی مهرورز افزود: کمک به آزادسازی زندانیان نیازمند، انفاق، اهدای لوازم اساسی منزل به نیازمندان و پیگیری رفع مشکلات قاریان از جمله محورهای فعالیت این موسسه است که در این راستا برنامه‌های مختلفی اجرا می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار