مجروح شدن 14 کارگر در واژگونی وانت نیسان

واژگونی یک دستگاه وانت نیسان در شهر بردستان از توابع شهرستان دیر ۱۴ مصدوم بر جای گذاشت که حال ۳ نفر از مصدومان وخیم گزارش شده است.
کد خبر: ۲۳۹۹۱
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵ 17 April 2015
تابناک بوشهر: رئیس اورژانس و مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان دیر در گفتگو با پارس خلیج گفت: براثر واژگونی یک دستگاه وانت نیسان در شهر بردستان ۱۴ مصدوم ، برجای گذاشت.

علی بهرام نژاد افزود: این حادثه در ساعت ۷:۲۷ صبح جمعه در محور ارتباطی شهر بردستان به دیر برای یکدستگاه خودرو نیسان حامل کارگران مزارع گوجه فرنگی شهرستان دیر رخ داد.

وی ضمن تقدیر از نیروهای اورژانس شهرستان کنگان و دیر خاطر نشان کرد: به دنبال تماس با اورژاس ۱۱۵ شهرستان دیر، بلافاصله نیروی های اورژانس در کوتاه ترین زمان ممکن با ۸ دستگاه آمبولانس که ۶ دستگاه از شهرستان دیر و ۲  دستگاه آمبولانس دیگر از کنگان به محل وقوع حادثه اعزام شدندکه پس از حضور در محل حادثه، اقدامات اولیه بر روی مصدومان توسط تکنیسین‌های اورژانس صورت گرفت و سپس ۱۴ مصدوم حادثه به بیمارستان امام خمینی کنگان انتقال یافتند.

بهرام نژاد بیان داشت: وضعیت عمومی ۳ نفر از مجروحان که ۱ مرد و دو خانم می باشد وخیم گزارش شده است که بلافاصله به مرکز استان اعزام شدند و ۱۱ مصدوم دیگر که ۸ زن و ۳ مرد می باشد  مشکوک‌ به‌ آسیب‌ های‌ ترومایی‌ (ضربه‌ )‌ هستند در بیمارستان امام خمینی کنگان بستری شده اند.

رئیس اورژانس و مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان دیر یادآور شد: علت واژگونی این خودرو نامعلوم و از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار