معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری بندرعباس گفت: نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی بخصوص در استان‌هایی که با استهلاک بالا مواجهند، ضروری است.
کد خبر: ۲۳۹۸۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵ 02 June 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، بابک هاشمی ظهر امروز در نشستی با موضوع بررسی وضعیت حمل و نقل عمومی شهر بندرعباس اظهار داشت: 5 سال است که در کشور ناوگان تاکسیرانی نوسازی نشده و این وضعیت در استان هرمزگان نیز وجود دارد و امیدواریم در سال 95 شاهد ایجاد تحرکی در این زمینه باشیم.
 
وی افزود: وام کم‌بهره برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی یکی از راهکارهایی است که به منظور کمک به این حوزه در نظر گرفته می‌شود که با احتساب خرید خودروی اسقاطی موجب کمک به صاحبان تاکسی‌ها برای نوسازی ناوگان می‌شود و انگیزه لازم را در این زمینه ایجاد می‌کند.
 
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری بندرعباس با بیان این که استهلاک خودروهای خدماتی در مناطق جنوبی کشورمان بخصوص در استان هرمزگان که بیش از 8 ماه از سال گرم و رطوبت بالا را دارد و در عین حال سرعت زنگ‌زدگی و استهلاک بالاست، موجب شده تا نیاز به نوسازی ناوگان بیش از نقاط دیگر کشور احساس شود.
 
هاشمی گفت: حدود 3 هزار راننده تاکسی و کمک راننده در شهر بندرعباس فعالیت دارند که حدود 30 تا 40 درصد از خودروهای آنان فرسوده است و باید نوسازی شود.
 
وی تاکید کرد: تاکسی‌ نماد ارائه خدمات شهری است و بهبود کیفیت ارائه خدمات در این بخش تاثیر چشمگیری بر بهبود رضایت مردم و مسافران خواهد داشت و با این حال تلاش شده در قالب مجموعه راهکارهای محلی در این باره اقداماتی صورت گیرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار