کمترین مجازات برای سارقان میراث فرهنگی

فرمانده نیروی انتظامی فارس گفت: هزینه پایین جرم در زمینه میراث فرهنگی در کنار خلأهای قانونی، حفظ و حراست از میراث فرهنگی فارس را با مشکل همراه کرده است.
کد خبر: ۲۳۹۷۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳ 02 June 2016
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:سردار احمدعلی گودرزی اظهار کرد: هزینه پایین جرم در زمینه میراث فرهنگی سبب می‌شود که بسیاری از مجرمان و سارقان میراث فرهنگی به اندازه‌ای که بازدارنده باشد، تنبیه و مجازات نشوند که این خلأهای قانونی باید با کمک نمایندگان برطرف شود.
سردار گودرزی با بیان اینکه تامین امنیت مسافران و گردشگران به ویژه گردشگران خارجی یکی از اولویت‌های پلیس استان فارس است، افزود: در 2 سال گذشته در زمینه سرقت از گردشگران خارجی تنها 4 مورد در استان فارس گزارش شده که در 3 مورد سارقان از استان فارس نبودند.
فرمانده نیروی انتظامی فارس با بیان اینکه این استان در ارزیابی‌ها بالاترین میزان احساس امنیت را داشته است، خاطرنشان کرد: استان فارس در دو سال گذشته رتبه اول و دوم امنیت را در کشور داشته و این امر جز با همکاری تمام ارگان‌ها و مردم محقق نمی‌شد.
وی با بیان اینکه در ایام نوروز 22 درصد از جرائم در استان فارس کاهش داشت، تصریح کرد: به منظور ارتقا امنیت در استان فارس در این ایام هزار معتاد از سطح شهر شیراز جمع‌آوری شد و علاوه بر آن 150 ایستگاه پلیس در سطح استان به خدمات‌دهی مشغول بودند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار