سود 1.5 ميلياردي مددجويان فرش‏‏باف تفتي

مدیر کمیته امداد تفت گفت: در سال گذشته بافت فرش برای مددجویان تحت حمایت این نهاد بیش از یک میلیارد و 580 میلیون ریال سودآوری داشته است
کد خبر: ۲۳۱۵۴
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹ 15 April 2015

به گزارش تابناک يزد، "محسن علیزاده" افزود: صنعت قالیبافی میراث گذشتگان این منطقه بوده که به نسل امروز منتقل شده و مورد استقبال مردم به ویژه روستاییان قرار گرفته است.

وی با اشاره به این که بخش قابل توجهی از تولید فرش در کشور توسط کارآفرینان کمیته امداد تهیه می‎‎شود، اظهار كرد: تولید و بافت فرش توسط مددجویان تحت حمایت، زمینه ایجاد اشتغال و اقتصاد پایدار را برای آنها فراهم می‏‏کند.

علیزاده گفت: مددجویان تحت حمایت این نهاد در سال گذشته درمجموع 470 مترمربع فرش دستی بافتند که ارزش ریالی این فرش‏‏ها یک میلیارد و 975 میلیون ریال بوده که از این میزان یک میلیارد و 580 میلیون ریال برای مددجویان سودآوری داشته است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان تفت در پايان نيز تصریح کرد: این نهاد با تأمین مواد اولیه مرغوب و مناسب همانند رنگ و ریس و نقشه قالی، پرداخت تسهیلات، مشاوره شغلی و همچنین فروش تولیدات فرش کار‏‏آفرینان در بازارهای معتبر، سعی كرده است تا بیشترین سود را نصیب خانواده‏‎‏‎ها كند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار