معاون فرماندار اقلید با اشاره به تصویب ارتقاء بیمارستان ولی‌عصر(عج) این شهرستان به 196 تختخوابی، مساعدت و همفکری مسؤولان شهرستانی در راستای توسعه فضای فیزیکی این بیمارستان را خواستار شد.
کد خبر: ۲۳۱۳۸۲
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹ 17 May 2016
تابناک فارس به نقل از فارس:خلیل بزرگی پیش‌ از ظهر امروز در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی که با حضور اعضای این کارگروه در سالن شهید بهمن شریفی فرمانداری این شهرستان برگزار شد با تبریک ایام مبارک ماه شعبان بر اهمیت سلامت، بهداشت و درمان در جامعه تأکید کرد و اظهار داشت: تلاش در راستای حفظ و ارتقای ضریب سلامت و بهداشت جامعه امری لازم و ضروری است.

وی با تقدیر از اقدامات صورت گرفته برای تحقق این امر در سطح شهرها و روستاهای اقلید به تصویب ارتقاء بیمارستان ولی‌عصر(عج) این شهرستان به 196 تختخوابی اشاره کرد و عنوان داشت: با توجه به ظرفیت موجود در این شهرستان و نیاز و جمعیت آن و نیز در راستای بهره‌مندی و استفاده بهینه و حداکثری از سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته، لزوم مساعدت، هم‌فکری و تعامل بیش‌ازپیش ادارات و مسؤولان شهرستانی برای توسعه فیزیکی بیمارستان ولی‌عصر(عج) این شهرستان در مدت‌زمان کوتاه‌تر و کیفیت و کارایی بهتر را خواستار شد.

بزرگی به تجهیزات و خدماتی که در بیمارستان ولی‌عصر(عج) اقلید در بخش‌های مختلف ماموگرافی، ICU، درمانگاه تخصصی و... به بیماران و مردم ارائه می‌شود اشاره و تصریح کرد: استفاده از این امکانات و تجهیزات و تلاش برای ارتقاء آن علاوه‌بر ارزش معنوی و انجام‌ وظیفه، اقدام و عمل واقعی در راستای تحقق شعار سال جاری و تبعیت از رهبری است.

به گزارش فارس، بررسی مصوبات جلسه پیش کارگروه سلامت و امنیت غذایی اقلید در زمینه نام‌گذاری یکی از خیابان‌های شهرهای این شهرستان به نام بهورز، ارزشیابی کارکنان ادارات، ارائه گزارش عملکردی در هفته سلامت و... از دیگر مباحث این جلسه بود.

همچنین در این جلسه بر لزوم پیگیری در زمینه عرضه شیر به‌صورت سنتی در مغازه‌های این شهرستان، اتلاف سگ‌های ولگرد، تشکیل گشت ویژه بازرسی بهداشتی اصناف و اجرای طرح نظارتی ماه رمضان و... تأکید شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار