پیگیر حق ضایع‌شده تیم شهرداری اردبیل هستیم

عضو هیأت رئیسه فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: حق ضایع‌شده تیم شهرداری را در بازی مقابل خونه به خونه بابل از طریق مراجع قانونی پیگیری می‌کنیم.
کد خبر: ۲۲۹۲۳۱
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹ 14 May 2016

کمال‌الدین پیرموذن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: اشتباهات آشکار داوری و به عبارتی روشن ناداوری‌ یکجانبه‌گرانه مغرضانه در بازی تیم فوتبال شهرداری اردبیل با تیم خونه به خونه بابل در مسابقات لیگ دسته اول کشور را که حق مسلم تیم فوتبال شهرداری اردبیل را پایمال و احساسات پاک جوانان خطه فوتبال‌خیز اردبیل را جریحه‌دار کرده است، پیگیری می‌کنیم.

عضو هیأت رئیسه فراکسیون ورزش مجلس گفت: حق ضایع‌شده تیم شهرداری را در بازی مقابل خونه به خونه بابل از طریق مراجع قانونی پیگیری می‌کنیم.

پیرموذن گفت: به عنوان هیأت رئیس فراکسیون ورزش مجلس تا احقاق حق مسلم تیم شهرداری اردبیل از طریق قانونی و روش‌های ممکن موضوع را پیگیری کرده تا حق پایمال‌شده این تیم احیا شود.

وی بیان کرد: نباید اجازه دهیم تا حق و حقوق تیم شهرداری اردبیل که متعلق به هزاران عاشق و هواخواه سرخ‌پوشان اردبیلی است به دلیل قضاوت نامناسب داور ضایع‌شده و تیم در معرض سقوط به لیگ پایین‌تر قرار گیرد.

عضو هیأت رئیسه فراکسیون ورزش مجلس اظهار امیدواری کرد در بازی آخر لیگ که تیم شهرداری مقابل پیکان انجام خواهد کرد با پشتیبانی هواداران این تیم شایسته و موفق عمل خواهد کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار