تولیدات علمی باید در عرصه عمل به سرانجام برسد

در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل باید تولیدات علمی را در عرصه عمل به سرانجام برسانیم.
کد خبر: ۲۲۸۲۷۵
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۱ 11 May 2016
رئیس دانشگاه پیام نور همدان با تاکید بر تلاش برای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل، گفت: تولیدات علمی باید در عرصه عمل به سرانجام برسد.

به گزارشمهر، صفی اله صفایی ظهر چهارشنبه در افتتاحیه سیزدهمین همایش ملی شیمی دانشگاه پیام نور با اشاره به اینکه جشنواره ملی شیمی چهارمین همایش برگزار شده توسط دانشگاه پیام نور همدان در سال جاری است، تأکید کرد: در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل باید تولیدات علمی را در عرصه عمل به سرانجام برسانیم.

وی در ادامه با قدردانی از حضور استادان کشور در این همایش سراسری ابراز امیدواری کرد: دانشگاه پیام نور همدان مجوز ۱۲ رشته کار‌شناسی ارشد را از وزارت علوم تحقیقات و فناوری دریافت کرده و در مراکز همدان، کبودراهنگ، ملایر و اسدآباد در شهریورماه امسال نسبت به جذب دانشجو اقدام کند.

رئیس دانشگاه پیام نور همدان اشاره کرد: خوشبختانه آزمایشگاه‌های این دانشگاه از آزمایشگاه‌های دانشگاه بوعلی سینا بی‌نیاز شده و خود قادر به انجام تمام فعالیت‌های علمی و پژوهشی است.

وی همچنین برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب بوده است را نیز از دیگر اقدامات فرهنگی این دانشگاه دانست.

دبیر علمی سیزدهمین همایش ملی شیمی دانشگاه پیام نور نیز تفاوت برجسته این همایش نبست به دوره‌های قبل را استفاده از حضور مؤثر استادان متخصص کشور در آن بیان کرد.

دبیر علمی سیزدهمین همایش ملی شیمی دانشگاه پیام نور ضمن اشاره به ۱۲ دوره موفق این همایش و افتخار میزبانی همدان در دوره سیزدهم تأکید کرد تفاوت برجسته این همایش نبست به دوره‌های قبل استفاده از حضور مؤثر اساتید متخصص کشور است.

رضا گلبداغی با ارائه آمار مقالات داوری شده و تایید شده در این همایش ویژگی خاص این همایش را سخنرانی اساتید نخبه کشور اعلام و از دانشجویان درخواست کرد: حضور در این سخنرانی‌ها را جدی بگیرند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار