رئیس اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه

زمین‌گیر شدن داعش توسط مدافعان حرم باعث آرامش کشور است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه، آرامش کنونی کشور را به دلیل زمین‌گیر شدن داعش توسط مدافعان حرم در سوریه توصیف کرد.
کد خبر: ۲۲۸۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۸ 11 May 2016

به گزارش تابناک مازندران، حجت‌الاسلام غلام‌حسین ذاکری خطیر در مراسم اختتامیه کلاس‌های قرآنی مؤسسه عروه الوثقی پل‌سفید سوادکوه با گرامی‌داشت عظمت شهدای حرم و تبریک به مناسبت اعیاد ماه شعبان، گفت: صهیونیسم جهان که مدافع تروریست‌ها است بر کشتار مسلمانان تاکید دارد و تصرف کشور‌های مختلف اسلامی را در اولویت فعالیت‌های خود قرار داده است.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره اینکه اگر مدافعان حرم در سوریه نمی‌جنگیدند باید در داخل کشور با آنان مقابله می‌کردیم، افزود: خانواده شهدای حرم بر شهادت شهیدان خود افتخار می‌کنند که به برکت قرآن و اهل بیت (ع) است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه و سوادکوه‌شمالی با بیان اینکه زمین‌گیر شدن دشمنان در سوریه باعث باطل شدن بسیاری از طرح‌های خطرناک دشمنان شد، خاطر‌نشان کرد: شهیدان مدافع حرم، داعش را در سوریه زمین‌گیر کردند تا ما در کشور آرامش داشته باشیم.

ذاکری خطیر به دیدار علما و مسؤولان سوادکوه با آیت‌الله علوی اشاره کرد و با بیان اینکه این مرجع تقلید قرآن را شافی انسان توصیف کرد، گفت: آشنایی با مفاهیم و معانی قرآنی باید در اولویت فعالیت‌های قرار گیرد.

وی، درجات بهشت را به اندازه تعداد آیات قرآن ذکر کرد و گفت: قرآن چگونگی زندگی را به انسان می‌آموزد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار