دو مدال ره آورد فرنگی کاران دارابی در کشتی بین المللی یادگار امام (ره)

کشتی گیران دارابی تیم ملی موفق به کسب دو مدال با ارزش از مسابقات بین المللی یادگار امام (ره) شدند و به همراه تیم ملی عنوان قهرمانی را از آن خود کردند.
کد خبر: ۲۲۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۲:۱۳ 02 February 2015
مربی تیم ملی کشتی یکشنبه به ایرنا گفت: محمد معصومی فرنگی کار دارابی و عضو تیم ملی نوجوانان ایران در این رقابت ها توانست با غلبه بر رقبای خود به دیدار نهایی وزن 58 کیلو برسد و در این مرحله با قبول شکست برابر حریف آذربایجانی خود از مدال طلا باز ماند و به نقره بسنده کرد.

علی چمیانی ادامه داد : دراین وزن دو کشتی گیر از تیم ملی ایران مشترکا به مدال برنز دست یافتند.

وی اضافه کرد : علی معاونی دیگر فرنگی کار دارابی تیم ملی هم با کسب مدال برنز وزن 85 کیلو افتخاری دیگر را برای ورزش استان و شهرستان داراب رقم زد.

چمیانی بیان کرد: مسابقات کشتی آزاد و فرنگی جام یادگار امام (ره) در رده سنی نوجوانان و با حضور بیش از 260 کشتی گیر از 13 کشور ، ایران، بلغارستان، گرجستان، هند، قزاقستان، آذربایجان، روسیه، بنگلادش، قرقیزستان، کره شمالی، ترکمنستان، اوکراین، و ارمنستان در سالن شهید بهشتی شهر مشهدبرگزار شد.

در پایان این رقابت ها تیم نوجوانان ایران با کسب هفت مدال طلا در کشتی فرنگی و پنج مدال طلا در کشتی آزاد و کسب 91 امتیاز، مقتدرانه عنوان قهرمانی را از آن خود کرد و تیم های قزاقستان با 52 و آذربایجان با 51 امتیاز در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار