دیدار رده بندی و فینال والیبال جوانان استان در باشت

کد خبر: ۲۲۴۵۱۲
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶ 05 May 2016
به گزارش روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ،راد رئیس هئیت والیبال استان از برگزاری فینال و رده بندی مسابقات والیبال جوانان استان در شهر باشت خبر داد.

راد با بیان این خبر در گفتگو با پایگاه خبری ورزش استان گفت :

مرحله مقدماتی مسابقات والیبال جوانان استان هفته ی گذشته در شهر دهدشت برگزار شد که با صعود تیم های یاسوج ،دهدشت ،گچساران و باشت به پایان رسید .

راد ادامه داد:در مرحله نیمه نهایی این مسابقات تیم های شهیدراد یاسوج و هئیت والیبال باشت با غلبه بر تیم های هئیت والیبال دهدشت و گچساران راهی دیدار پایانی مسابقات شدند و دو تیم هئیت والیبال دهدشت و گچساران برگزار کننده دیدار رده بندی خواهند بود.

رئیس هیئت والیبال استان در خصوص زمان و مکان برگزاری این دو دیدار بیان داشت :با هماهنگی صورت گرفته با اداره ورزش و جوانان شهر باشت ،انشاالله روز شنبه 18 اردیبهشت ماه ساعت 15 دیدار رده بندی و در ساعت 17 دیدار فینال این دوره از مسابقات در سالن تختی شهر باشت برگزار تا تکلیف تیم قهرمان این رقابتها مشخص شود.

اردشیر راد بحث استعداد یابی و آموزش را از مهمترین برنامه های این هئیت ذکر نمود و از برگزاری کلاسهای استعداد یابی و برگزاری کلاسهای مربیگری و داوری در دو بخش بانوان و آقایان خبر داد و از علاقمندان به ورزش والیبال خواست جهت ثبت نام به دفاتر این هئیت در شهرستانها مراجعه نمایند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار