نائب رئیس کمیسیون عمران شورای شهر کرج تاکید کرد

ضرورت همسویی بخش خصوصی با شعار اقتصاد مقاومتی

مریم قهرمانی در بازدید سرزده از حوزه مدیریت سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی، عملکرد این واحد را مطلوب ذکر و عنوان کرد: ضرورت توجه به منویات رهبری در خصوص نام گذاری سال با عنوان "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" امری مهم است.
کد خبر: ۲۲۲۸۲۶
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹ 02 May 2016
نائب رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج بر ضرورت همسویی فعالیت های بخش خصوصی با شعار اقتصاد مقاومتی تاکید کرد.
مریم قهرمانی در بازدید سرزده از حوزه مدیریت سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی، عملکرد این واحد را مطلوب ذکر و عنوان کرد: ضرورت توجه به منویات رهبری در خصوص نام گذاری سال با عنوان "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل"  امری مهم است.
این عضو شورا با اشاره به اهمیت فراهم کردن زیرساخت ها در زمینه های مختلف خدمت رسانی، اظهار داشت: همراهی سرمایه گذاران بخش خصوصی به منظور سرعت بخشیدن به اجرای پروژه ها همچنین ترغیب سرمایه گذاران به مشارکت نقش بسزایی دارد.
وی با بیان اینکه مدیریت شهری به تنهایی نمی تواند توسعه شهر را تحقق بخشد، تعامل این نهاد با سرمایه گذاران با ضمانت حفظ منافع مردم و شهر همچنین رعایت مسائل فرهنگی، اجتماعی و به خصوص زیست محیطی را در اجرای این مهم بسیار موثر دانست و گفت: با حمایت و بها دادن به بخش خصوصی می توان به توسعه شهری دست یافت.
نائب رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج جلب رضایت سرمایه گذاران را در جذب آنها یکی از راهبردهای تعامل مدیریت شهری و مشارکت بخش مردمی ذکر و عنوان کرد: تسهیل در رفاه حال سرمایه گذاران هنگام اجرای پروژه و رفع دموکراسی اداری تحقق این مهم را ممکن می کند.
این عضو شورا همچنین از ضرورت ابتکار عمل در جلب رضایت سرمایه گذار یاد کرد و افزود: این امر با اعتماد سازی به توجیه اقتصادی سرمایه گذار قابل اجرا می باشد.
قهرمانی در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت استفاده از سرمایه گذاران با تجربه در اجرای پروژه های کلان شهری تاکید کرد و گفت: سرمایه گذاران با تجربه عوامل مهمی در سرعت بخشی به اجرای پروژه ها، ایجاد کیفیت مطلوب تر در پروژه و نزدیک کردن مدیریت شهری به اهداف کلان در راستای توسعه شهر و خدمت رسانی به شهروندان هستند.
نائب رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج در پایان به اجرای عملکرد مناسب حوزه مدیریت سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی اشاره و اظهار امیدواری کرد: در آینده ای نزدیک شاهد تعامل و همکاری دستگاه های خدمت رسان و مردم و همسویی آنها در راستای توسعه شهروندی باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار